Diskutujte: Kdy a kde si nejraději vychutnáte šálek kávy? A jak by vypadal váš den bez kávy?

Nasbírejte na Kafe.cz celkem 30 zrnek kávy umístěných v jednotlivých rubrikách a článcích a vyhrajte.

  • Když zrnko v článku objevíte, klikněte na něj a ono změní svoji podobu - to znamená, že jej máte úspěšně započtené (viz. podrobné podmínky soutěže)

Počet nasbíraných zrníček uvidíte na svém profilu pod záložkou „Tchibo zrníčka“

5 dobrých důvodů, proč soutěžit s Tchibo na Kafe.cz

  1. Naučíte se kávu milovat a ocenit špičkovou kvalitu. Mnohé se o kávě dozvíte a obohatíte především sama sebe a své blízké.
  2. Bude to zábava. Koho by bavilo jen číst texty. Můžete hrát, soutěžit a také vyhrávat v šesti čtrnáctidenních etapách báječné ceny. Tou nejúžasnější bude jarní výlet pro dvě osoby do Vídně. Ale zajímavých cen je v soutěži mnohem víc, nenechte si je ujít. Celková cena výher v soutěži je 215 tisíc korun (s DPH).
  3. Získáte nové téma na popovídání u kávy. U kávy se přece báječně povídá především s kamarádkami nebo partnerem. Zapojte všechny ve svém okolí a využijte k tomu stránku kafe.cz na Facebooku.
  4. Objevíte inspiraci. Káva zdaleka nemusí skončit „jen“ v hrnečku jako lahodný voňavý nápoj. Je výtečná třeba v sobotním moučníku ke kafi.
  5. Otevřou se vám nové možnosti. Vyzkoušet novou kávu je experiment, který stojí za to podniknout.

Svět kávy a její rozmanitosti je mnohem větší, než byste čekala. A příběh kávy neuvěřitelně dobrodružný.

Postupně v 10. až 21. týdnu, tedy od 5. března do 27. května 2012, vás jím provedeme a odhalíme všechna tajemství kávy!

A kde začít jinde, než v exotických zemích, odkud se káva dala na svou pouť do šálků po celém světě

Tip Kafe.cz: přečtěte si článek „Tajemné začátky kávy

Pro prvních dvacet čtenářek, které vysbírají v článcích na Kafe.cz prvních třicet kávových zrníček, je připravena úvodní výhra 250 g kávy Tchibo Exclusive Origins z unikátních plantáží, a navíc i nerezová dóza na kávu a ruční presovač - od věhlasného designéra Sira Terence Conrana, který tyto výrobky navrhl exkluzivně pro Tchibo.

Přečtěte si podrobné podmínky soutěže