Spoutáni vášní - Prolog

Spoutáni vášní
Spoutáni vášní
Zdroj: Harlequin, Isifa.com

Francesu Sommersovou spoutá vášní muž, který nerad prohrává. Na souboj s láskou ale nestačí ani sebevědomý Severo Dante.

Odmítl prohrát.

Nenechá nic a nikoho, aby překazil jeho úsilí znovu vybudovat z firmy Dantes impozantní impérium, kterým kdysi bylo.
Severo Dante se snažil ze všech sil zachovat klid a sebeovládání, jež neodmyslitelně patřily k jeho obchodnímu jednání. Zjistil, že je mnohem obtížnější než obvykle zachovat lhostejný výraz, pravděpodobně to bylo kvůli tomu, že několik dalších obchodních rozhodnutí bylo zásadních pro budoucnost firmy Dantes. Jméno Dante vždy bylo spojováno s vášní, ale on stál v čele společnosti, a tak si nemohl dovolit, aby emoce ovládaly jeho rozum. Příliš mnoho záleželo na jeho schopnosti kontrolovat vše, co mělo vliv na průběh obchodu.

Kde jiní kreativně přeměnili třpyt a lesk drahých kamenů do světově nejžádanějších snubních prstenů, tam Sev přidal ještě logiku a bystrost, aby zabránil hrozícímu krachu Dantes a dostal jej znovu mezi přední firmy zabývající se výrobou a prodejem šperků. Snažil se, aby firma znovu stála na výsluní zájmu, kam dříve neodmyslitelně patřila. Alespoň to byl jeho plán, než narazil na tuto překážku.

Sev se přestal dívat na San Francisco a otočil se ke svým bratrům. „Timeless Heirlooms jsme už málem měli v hrsti. Málem jsme ho mohli odkoupit. Téměř znovu patřil k Dantes. Co se, kčertu, stalo?“ dožadoval se odpovědi.
Dvojčata Marco a Lazzaro pokrčili rameny. „Nový návrhář,“ vysvětlil Marco.
„To znovu oživilo jejich společnost,“ dodal Lazz.

„Kdo je ten návrhář? Jak se jmenuje? Odkud přišel?“ K Sevově zklamání nikdo neodpověděl. „Musíme to zjistit. Hned. Timeless Heirlooms patřil k Dantes, dokud jsme jej nebyli nuceni po otcově smrti prodat. Když jsem nyní upevnil naši finanční pozici, chci jej zpátky. A chci jej zpátky hned.“
Marco neklidně přecházel sem a tam.

„Možná bychom si měli odkoupení Timeless Heirlooms rozmyslet, jsou konkurence, a tak bych je raději rozdrtil. Byli jsme dost dlouho opatrní, je třeba rozšířit náš sortiment a aktivity od současných obchodů se snubními prsteny do oblasti, kterou jsme kdysi ovládali – nadčasové šperky, jež se dědí z generace na generaci, ať jsou to náušnice, náramky, náhrdelníky nebo třeba i tiáry, jestli po nich bude poptávka.“

Sev zavrtěl hlavou. „Na to je příliš brzo. Potřebujeme skutečně působivou kolekci, která by nás uvedla na trh, ale tuto kolekci nemáme, ani nic, co by se jí blížilo. Nemáme ani vhodnou marketingovou kampaň, ale ta by nám měla spadnout do klína. Převzetím Timeless Heirlooms bychom zabili dvě mouchy jednou ranou. Jakmile tam upevníme své postavení, rozhodneme se pro další cíl. Něco většího a více imponujícího.“ Obrátil svou pozornost k Lazzovi: „Můžeme teď udělat něco lepšího, než najít toho nového návrháře?“

„Timeless Heirlooms má jarní přehlídku…“ Lazz se zahleděl do svých poznámek a doplnil: „Zítra v noci. Fontaineovi budou představovat svou nejnovější kolekci a také toho svého kreativního génia, který ji navrhl. Mají několik návrhářů, ale jeden z nich se zdá být výjimečný. Jakmile budeme znát návrhářovo jméno, můžeme prověřit jeho minulost a zjistit jeho nebo její slabé místo.“

V Marcových očích se objevil vychytralý záblesk. „Ještě lepší by bylo přetáhnout ho od Fontaineových. Můžeme začít se slučováním firem – nejprve návrhář, pak Timeless Heirlooms. Když koupíme Timeless Heirlooms, může se návrhář vrátit zpátky k tomu, co dělá nyní – navrhování nadčasových šperků, které jsou ozdobou každé šperkovnice.“ Pak s úšklebkem dodal: „Pouze to už bude dělat pro nové vlastníky Timeless Heirlooms – pro nás.“

„Je to jasná příležitost.“ Než se Sev rozhodl, zvážil všechny možnosti. „Uděláme to tedy následovně. Mohlo by vypadat podezřele, kdybychom všichni šli na přehlídku Timeless Heirlooms. Lazzi, ty budeš mít na starosti zjišťování minulosti návrhářů a dáš nám něco, čeho se dá chytit. Marco, ty všechny dokážeš okouzlit šarmem, a tak půjdeš se mnou na přehlídku a vytáhneš z lidí, co se dá. Já si promluvím přímo s Fontaineovými.“
Marco se usmál. „Použiji svůj přirozený šarm a sex-appeal, abych získal nejnovější klevety.“

Lazz si postěžoval: „Nejhorší je, že má pravdu. Nikdy nepochopím, že ačkoli vypadáme stejně, ženy, které mi nevěnují ani chvilku pozornosti, jsou do Marca celé zblázněné.“

Zaklepání na dveře přerušilo diskuzi, jež probíhala už od doby, kdy dvojčata vylezla ze svých kolébek. Do místnosti vešel nejmladší bratr Nicolo, který byl považovaný za rodinného specialistu na odstraňování problémů. Jeho skvělé a naprosto originální rady vždy pomohly vyřešit jakoukoli obtížnou rodinnou situaci. Nic často prohlašoval, že nevěří na problémy, jen na jejich řešení.

„Poslal mě Primo,“ řekl Nic a odvolával se přitom na jejich dědečka. „Myslí si, že pro mě můžete mít nějakou práci.“
Sev přikývl: „Chci, abys pracoval s Lazzem. Bude tě informovat o nejnovějším vývoji s Timeless Heirlooms. Zřejmě budeme potřebovat nějaké neobvyklé nápady.“

Nic sklonil hlavu a jeho výraz odrážel zájem i odhodlanost. „Hned se do toho dám.“
Sev zkřížil ruce na prsou. „Když táta umřel a my jsme zjistili, že Dantes balancuje na pokraji bankrotu, čelili jsme nepříjemným volbám…“
„Ty jsi jim čelil,“ přerušil ho Lazz. „Ty jsi byl nucený udělat obtížná rozhodnutí a prodat všechny přidružené společnosti, které nám patřily.“

„Jejich odprodej zachránil jádro naší firmy a poskytl nám čas, abychom se mohli vzpamatovat.“ Sev pozoroval své bratry. „Trvalo dlouho, než jsme upevnili své pozice, ale nyní jsme v postavení, kdy můžeme získat zpět bývalé přidružené společnosti včetně Timeless Heirlooms. Získat to, o co jsme tehdy přišli. Nedovolím, aby nám v tom něco zabránilo. Všichni se shodneme, že první firma, kterou k naší firmě znovu připojíme, je Timeless Heirlooms. Jestliže mezi námi a znovuzískáním Timeless Heirlooms stojí jen ten nový návrhář, potom buď přijdeme na způsob, jak jej přetáhnout k nám, nebo mu zabráníme pro ně pracovat,“ řekl s nemilosrdným výrazem ve tváři.

Knihy právě v prodeji najdete ZDE 
 

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky