Načasování není náhodné, 11. října je totiž mezinárodní den dívek. Zákazníci však mohli v průběhu celého měsíce nakupovat produkty Dove v síti Tesco s vědomím, že 1 Kč z každého prodaného produktu poputuje Centru Anabell.
„Peníze využíváme pro práce s rodinami klientů s poruchou příjmu potravy, kdy s nimi pracujeme na multidisciplinárních setkáváních. Jednoduše řečeno to znamená, že se s rodinou, v níž se vyskytuje onemocnění poruchou příjmu potravy (většinou u dítěte, ale stává se, že je nemocnou i matka) společně setkává psycholožka, nutriční terapeutka i sociální pracovnice v jeden čas na jednom místě (u nás v Anabell, a to v Brně, Praze i v Ostravě). Společně prostřednictvím těchto setkávání pracují s obtížemi, které k onemocnění vedly, ale které také mohou vést z nemoci ven," uvádí PhDr. Ing. Jana Sladká, která stojí za vznikem Anabell.
Filozofií značky Dove je dlouhodobě posilovat zdravou sebedůvěru, proto se zapojuje do projektů, v jejichž DNA je pomoc nejen mladým ženám a dívkám, ale i mužům a chlapcům se sebepřijetím a zdravým vnímáním vlastního těla. Projekt, v němž se značka Dove spojila se společností Tesco, aby pomohli vybrat finance na podporu fungování Centra Anabell proběhla v tomto roce již podruhé a v současnosti se již připravuje třetí ročník.
„Jsem nesmírně ráda, že můžeme podpořit Centrum Anabell, které podává pomocnou ruku klientům s poruchy příjmů potravy. Rádi přispějeme projektu, který také usiluje o podporu něčeho tak křehkého, a tak důležitého, jako je sebedůvěra. Značka Dove věří, že krása by měla být zdrojem sebedůvěry a ne úzkosti. Právě z tohoto důvodu se v roce 2004 spojila s předními světovými odborníky z oblasti psychologie, zdraví či vnímání vlastního těla a vytvořila Projekt sebedůvěry Dove, který už tři roky pomáhá budovat sebevědomí u desítek tisíc mladých dívek v České a Slovenské republice," uzavírá Eliška Bukovičová, manažerka Projektu sebedůvěry Dove.
Cílem Projektu Sebedůvěry Dove je pomoci dívkám překonávat problémy s vnímáním vlastního těla a naplno tak rozvinout jejich potenciál. Tento jedinečný projekt se v komunikaci opírá o brožuru Sama sebou, která byla vytvořena pro rodiče, aby věděli, jak nejlépe komunikovat s dospívajícími dětmi.