Staňte se předplatitelem našich časopisů
mojepredplatne.cz

Jitka Nováčková navrhla pro McDonald’s znovupoužitelný termohrnek

Zdroj: McDonalds ČR

Vychutnejte si kávu ze stylového znovupoužitelném termohrnku v designu Jitky Nováčkové. V prodeji je od 1. října v kavárnách McCafé.

Udržitelnost je pro nás významné téma již dlouhé roky jak na lokální, tak i celosvětové úrovni. Některé naše aktivity jsou pro zákazníky viditelné více, jiné méně. Například už od roku 1992 třídíme veškerý dodavatelský odpad, posledních 21 let jej třídíme i za naše zákazníky. Plastové obaly jsme nahradili za papírové, vyrobené z recyklovaného nebo udržitelně získaného papíru,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka komunikace a PR McDonald’s ČR a SK. „Limitovaná edice termohrnků s designem Jitky Nováčkové je součástí dlouhodobé kampaně Naše protože, kterou chceme inspirovat zákazníky i širokou veřejnost k šetrnému přístupu k našemu okolí. Vždyť všichni přeci chceme, aby tu po nás přírodní krásy zůstaly i dalším generacím. A právě nahrazení jednorázových kelímků znovupoužitelnými hrnky je jedním z mnoha kroků, jak toho dosáhnout,“ dodává Jitka Pajurková.

„Protože chci jíst s Leou borůvky v létě“

Design stylového termohrnečku přímo odkazuje na „Protože" Jitky Nováčkové a její dcery, které zní „Protože se chci s Leou každé léto umazat od borůvek “. Nechybí v něm proto minimalistický odkaz na borůvku a také na slunce, jež symbolizuje léto. Dominantní barvou je modrá, kterou Jitka miluje, a zároveň pro ni představuje nejen léto, ale i naši planetu. „McDonald’s mám ráda díky jeho zodpovědnému přístupu k životnímu prostředí. Líbí se mi také, že je vždy o krok napřed. Používání dřevěných příborů, třídění odpadu po svých zákaznících anebo darování nespotřebované zeleniny zvířatům v ZOO, to jsou kroky, které mě u firmy McDonald’s neskutečně těší. Kromě toho tedy zbožňuji pravé McDonald’s hranolky,” usmívá se Jitka Nováčková. “Projekty, které přispívají k zodpovědnějšímu přístupu k životnímu prostředí velmi ráda podporuji, a tak jsem ráda, že mohu být součástí vytvoření designu pro tento znovupoužitelný termohrnek. Věřím, že z něj budou mít radost i jeho noví majitelé, kteří se díky němu vyhnou zbytečným plastovým nebo povoskovaným kelímkům,” dodává Jitka Nováčková.

K nákupu termohrnku káva zdarma

Termohrnky, kterých bylo v rámci limitované edice vyrobeno 5 000 kusů, půjdou do prodeje na Mezinárodní den kávy, tedy 1. října. Jejich cena je 99 Kč. Zákazník jejich nákupem získá nejen ekologický a znovupoužitelný obal na teplé i studené nápoje, ale také kávu dle svého výběru zdarma.

Ani to není náhoda. Kromě svého udržitelného přístupu k podnikání chce společnost McDonald’s upozornit také na kvalitní kávu, kterou nabízí nejen v kavárnách McCafé, ale také ve všech svých restauracích. Ročně se jí vypije mnoho milionů šálků, například v roce 2020 to bylo víc než 6 milionů kusů, v letošním roce už si kávu objednaly bezmála 4 miliony zákazníků. Ti si ji nejvíce kupují v průběhu rána a nejčastěji volí klasické cappuccino (v letošních prodejích je zastoupeno 27 %) a latté 26 %.

Vítězka České Miss 2011 Jitka Nováčková je už mnoho let známá propagací udržitelnějšího životního stylu, ke kterému nabádá i svých 450 000 sledujících na sociálních sítích. Právě zde plánuje podpořit nejen jí navržený termohrnek, ale také celou kampaň Naše protože. Navíc připravuje setkání se svými fanoušky s názvem Pojď s Jitkou na kafe, které proběhne v některém z pražských McCafé. Podrobnosti budou již brzy k dispozici jak na sociálních sítích Jitky Nováčkové, tak i společnosti McDonald’s.

Uvedení termohrnku i propagaci kvalitní kávy v McDonald’s podpoří komunikace napříč několika kanály. Reklamní kampaň na značku kaváren McCafé odstartovala agentura DDB, spolupráci s Jitkou Nováčkovou zaštítila agentura MSL. Cílem PR kampaně bude propagace udržitelného přístupu k podnikání, který je jednou z hlavních dlouhodobých priorit společnosti McDonald’s. Na komunikaci se dále podílí agentura Follow Bubble, která má na starosti sociální média, OMD zajišťuje nákup médií.

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky