Jak se v téhle době vůbec máš?

Mám se fajn. Učím se hledat krásu života i v těžších chvílích a jsem za to vděčná. Nejvíc oceňuji čas, který teď mám k dispozici. Od studijních let jsem stále pracovala a měla téměř vždy dvě práce. Pro mě je požehnání třeba to, že nemusím brzo vstávat, že můžu pravidelně praktikovat jógu, že se častěji a v klidu vidím s rodinou.

Co tě přimělo řešit dodavatele energií?

Upřímně, když věci „nějak" fungují, tak je neřeším. Bydlím v domě a téměř o všechno okolo něj se až doteď starala moje maminka, protože tyhle praktické záležitosti mě nikdy nebavily a vždycky byly pod moje rozlišovací schopnosti.

Právě díky volnému času, co mi koronakrize přinesla, jsem se začala probírat šanony, papíry a smlouvami a zjistila jsem spoustu zajímavých věcí.

Podle čeho sis dodavatele vybírala?

Přála jsem si samozřejmě ušetřit a mít plyn a elektřinu u jednoho dodavatele.

Při výběru nového dodavatele ses rozhodla pro Gazelu. Jaká ta zkušenost byla?

Čím jsem starší, tím víc vítám jednoduchost, flexibilitu a svobodu. Striktní podmínky nejsou nic pro mě. Zbožňuju moderní svět, kde se dá vše zařídit jedním tahem prstu na telefonu jako u Gazely. Samozřejmě jsem uvítala, když za mě Gazela přechod od stávajícího dodavatele zařídila. Nemusela jsem podepsat žádnou limitující smlouvu, která by mě uvazovala na několik let. Za rok při současné spotřebě ušetřím několik tisíc. Komunikace s nimi je nenásilná, necítím se pod tlakem a můžu dýchat a dělat svobodná rozhodnutí.