Soutěžící v reality show Pekelná Značka tuto možnost neměli. V druhém díle s názvem VZHLED se vydali do nákupního centra, kde je čekal soutěžní úkol – dostali 30 minut času a možnost volby oblečení v jednom z obchodů, aby se od hlavy k patě oblékli na obchodní jednání.

Pro některé byl výběr oblečení na obchodní jednání naprosto přirozený, zatímco pro druhé to byl skok do neznáma. Kdo si myslíte, že dopadl lépe? Longboardista Jiří nebo bubeník Tokhi? Kadeřnice Jana nebo provozovatelka penzionů Iveta?

Někteří šli na úkol strategicky a nejprve se prošli po obchodě, zatímco druzí popadli, co mohli, a s úprkem se vydali do kabinek. Jejich výkony hodnotila porota v čele s Tomášem Lukavcem, stylista Daniel Šmíd a majitelka estetického centra Iveta Pecháčková.

Jaké tipy dali soutěžícím, ze kterých můžete těžit i vy?

1. Zjednodušujte. Dámy, toto pravidlo platí obzvláště pro vás. Občas máme tendenci se „vystajlovat“ – nahodit doplňky, vzít si kabelku a podpatky. Až to občas vypadá, že jdeme spíš na večeři s partnerem než na obchodní schůzku. Co se týče módních doplňků, méně je někdy více.

2. Pamatujte na svůj obor. Ředitel banky na schůzku půjde jinak oblečený než bubeník. Buďte informovaní o tom, s kým jdete na schůzku, a tomu se přizpůsobte. Když dorazíte v džínách a triku a naproti vám bude sedět ředitel v obleku, nebudete se cítit nejlépe.

3. Zaujměte jedním promyšleným detailem, díky kterému si vás vždy budou lidé pamatovat. Pavla Šporcla si už nedokážeme představit bez šátku. Madeleine Albright pro změnu vždy upoutá pozornost zajímavou broží. S čím si lidé budou spojovat vás?

I přes rozlišná pojetí úkolu a chůzi ztíženou svázanými botami se soutěžící s úkolem poprali a dokázali, že když své outfity ještě upraví podle těchto tipů, budou nezastavitelní.

A jak vypadá obsah vaší skříně? Máte tam outfit, který odpovídá pravidlům na obchodní schůzku? Pokud ne, je nejvyšší čas vyrazit na nákupy. Správné oblečení vám totiž dodá přesně to sebevědomí, které na obchodní schůzce potřebujete.