Vtipné hlášky operátorů

Vtipné hlášky operátorů
Vtipné hlášky operátorů
Zdroj: Profimedia.cz

I na zákaznických linkách může být pěkně veselo. Vybrali jsme pro vás ty nejvtipnější rozhovory a hlášky operátorů, u kterých se určitě pobavíte.

1. Otvírací hodiny

Zákazník: „Už celé dva dny se snažím dovolat na vaše číslo 0700 2300 a nikdo to tam nebere. Můžete mě přepojit?“
Operátor: „A odkud máte to číslo, pane?“
Zákazník: „Bylo napsané na dveřích.“
Operátor: „Víte pane, to jsou naše otvírací hodiny.“

2. Zimní a letní čas

Zákazník: „Kolik hodin denně nabízí vaše linka pomoc volajícím?“
Operátor: „Celých 24 hodin denně, sedm dní týdně.“
Zákazník: „A to je letního nebo zimního času?“
Operátor: „Teď v zimě upřednostňujeme zimní čas.“

3. Rasová diskriminace

Rozčilená žena se s operátorem několik minut hádala.
Zákaznice: „Čekala jsem od vás pomoc, ale jste úplně k ničemu. Jste tak neochotní. Je to proto, že jsem černá?“
Operátor: „Ne, madam, naše společnost důrazně bojuje s rasovou diskriminací.“
Pak ho napadlo: „Je na telefonu, jak bych asi poznal, že je černá?“

4. Velká čínská zeď

Muž, který pracuje jako operátor pro australskou společnost v Indii, jednou spojoval ženu volající z Číny.
Zákaznice: „Tak vy jste Ind? No, Indie je překrásná země.“
Operátor: „Děkuji. A smím-li se zeptat, kde v Indii jste byla?“
Zákaznice: „Byla? To ne. Já ji viděla z Velké čínské zdi.“

5. CD místo kávy

Zákaznice: „Poraďte mi, jak si přehrát CD na počítači.“
Operátor: „To je jednoduché. Zmačkněte knoflík vpravo po straně a vyjede vám taková destička.“
Zákaznice: „Mám to a co dál?“
Operátor: „Tam vložíte CD a je to.“
Zákaznice: „Jejda, já myslela, že je to na kafe.“

6. Vista a Microsoft

Operátorka: „Děkujeme, že voláte společnost Dell. Jak vám mohu pomoci?“
Zákazník: „Nenávidím Dell. Mohli byste už konečně přestat vyrábět tu zatracenou Vistu?“
Operátorka: „Chápu, ale musím vám říct, že Vistu dělá Microsoft.“
Zákazník: „Aha...“ (zavěsil)

7. Nápravné zařízení

Zákaznice: „Moje dcera u vás bez mého vědomí nakoupila a platila mojí kreditní kartou. Chci zpátky peníze!“
Operátorka: „Je mi líto, ale peníze bohužel nevracíme ani neposkytujeme výměnu zboží.“
Zákaznice: „Ta holka je děsnej parchant, tak co mám asi tak podle vás dělat?“
Operátorka: „Zkuste se obrátit na nápravné zařízení pro mladistvé delikventy.“
Zavěsila.

8. Volant vlevo

Zákazník z Anglie: „Pokud zaregistruji své auto ve Francii, musím si pak přendat volant na druhou stranu?“

9. Číslo do baru

Zákazník: „Potřebuji číslo na bar U hutný ryby v Cardiffu.“
Operátor: „Podnik tohoto jména není v seznamu. Nepopletl jste název?“
Zákazník: „No vlastně se to tam jmenovalo U chutný ryby, ale pak jim upadlo C.“

10. Nejsem úchyl

Těžce dýchající zákazník žádající v zimě z budky o číslo: „Nelekněte se, nejsem úchyl, jen jsem si zapomněl tužku, a tak dělám na skle opar, abych si mohl to číslo nějak zapsat.“

11. Časoměr v počítači

Zákazník: „Před dvěma týdny jsem si z počítače omylem vymazal soubor a teď jsem zjistil, že ho potřebuji. Je možné, že když posunu časoměr o dva týdny zpět, soubor se zase objeví?“

12. Výpadek proudu

Zákazník: „Z obrazovky mého počítače úplně všechno zmizelo.“
Po delším dohadování se zákazníkem, který ani nevěděl, co je obrazovka.
Operátor: „A jste připojený? Podívejte se, prosím, jestli je počítač v zásuvce.“
Zákazník: „Nejde to!“
Operátor: „Jen to zkuste....“
Zákazník: „Nejde to, nic nevidím, je tu tma!“
Operátor: „Tak si rozsviťte.“
Zákazník: „Ani to nejde, došlo k výpadku proudu.“
Operátor: „Aha. A máte ještě pořád krabici od počítače?“
Zákazník: „Ano, je na půdě.“
Operátor: „Tak ji přineste, zabalte počítač do krabice a odneste ho do obchodu, kde jste ho koupil.“
Zákazník: „To je to tak zlé? Co jim mám říct?“
Operátor: „Řekněte jim, že jste naprostý blb, který v žádném případě nemůže vlastnit počítač.“
Tak tohle byla legrace, ale operátora zákaznické linky okamžitě vyhodili z práce.

13. Jízdenka do Rybníka

Zákazník: „Kolik stojí jízdenka do Rybníka?“
Operátor: „Přijde na to, jak daleko jste od vody.“

14. Deset centů za minutu

Tentokrát volala telefonní společnost s nabídkou tarifu a klient si z ní vystřelil.
Společnost: „Nabízíme vám 10 centů za minutu, 24 hodin denně, 7 dní týdně, 365 dní za rok.“
Zákazník: „Vydržte.“ Počítá na kalkulačce. „To jsou příjemné peníze.“
Společnost: „To bych řekl, pane.“
Zákazník: „A jak mi ty peníze budete posílat? Týdně, měsíčně nebo celých 52 560 dolarů najednou?“
Společnost: „O čem to mluvíte?“
Zákazník: „No při deseti centech za minutu si ročně přijdu na 52 560 dolarů.“
Společnost: „Ale to ne, pane. Vy budete platit nám, 10 centů za minutu.“
Zákazník: „Jak to? Řekl jste, že mi nabízíte 10 centů za minutu po celý rok. Děláte si ze mě legraci?“
Společnost: „Ne, ne, my jen nabízíme....“
Zákazník: „Už zase nabízíte?!? Chci mluvit s vaším nadřízeným!“
Tomu řekl, že ho asi operátor nepochopil a že má o nabídku zájem, aby ho přepojil zpět na operátora.
Společnost: „Takže máte zájem o naši nabídku?“
Zákazník: „Ne, ale neměli byste nějaký program Přátelé a rodina? Jsem jedináček a člověk nikdy nemá dost přátel, a taky bych chtěl mít brášku...“
Operátor společnosti zavěsil. 

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Co je to prokrastinace?

Bojujte s prokrastinací!

Co je to prokrastinace? Možná se jí dopouštíte právě teď. Čtete tenhle článek, místo abyste se pustila do práce, do které se vám vůbec nechce. A…

Akční letáky