Pomozte s ROSSMANNEM handicapovaným dětem

Zdroj: ROSSMANN

Není Vám lhostejný osud handicapovaných dětí? Zapojte se do charitativní kampaně „5.000.000 Kč pro dětský úsměv“.

Navštivte v týdnu od 9. 8. do 14. 8. 2010 drogerii ROSSMANN, kde zakoupíte produkty označené speciálním logem úsměvu. Celý výtěžek kampaně je určen na podporu zdravotně znevýhodněných dětí.

Také v letošním roce se síť drogerií a parfumerií ROSSMANN rozhodla pomoci ohroženým dětem. „Uvědomujeme si důležitou roli rodiny a zdraví v našem životě. Většina našich zaměstnanců jsou rodiči a také naše zákaznice jsou převážně matky s dětmi. Proto naši pomoc směřujeme právě k dětem. Tentokrát konkrétně k dětem handicapovaným,“ uvedl jednatel společnosti ROSSMANN František Wagner.

Pomoci může každý, kdo v prodejnách ROSSMANN zakoupí ve dnech 9. 8. – 14. 8. 2010 výrobky označené logem „5.000.000 Kč pro dětský úsměv“. Společnost ROSSMANN daruje výtěžek z každého zakoupeného takto označeného výrobku na konto Nadace Naše dítě, která již sedmnáct let handicapovaným dětem pomáhá.

Největší podíl z výtěžku charitativní kampaně je určen na výcvik dvanácti asistenčních psů. Výcvik jednoho asistenčního psa, který pomáhá handicapovaným dětem k návratu do aktivního života, stojí přibližně 200.000 Kč. Zhruba 1.000.000 Kč z celkové částky je určen na nákup laseru pro operaci očí nedonošených novorozenců. Bude umístěn na neonatologickém oddělení Ústavu péče o matku a dítě v pražském Podolí. Další 1.000.000 Kč je vyhrazen na nákup deseti resuscitačních přístrojů pro předčasně narozené děti. Těmito přístroji bude vybaveno deset vybraných porodnic po celé České republice. Zbývající prostředky jsou určeny na pokrytí potřeb rodin s handicapovanými dětmi.

„Můžeme díky této spolupráci výrazně pomoci konkrétním dětem, které se mnohdy nesmírně statečně potýkají s těžkými zdravotními komplikacemi. Děkujeme všem zákazníkům, kteří se zapojí do kampaně pro dětský úsměv,“ dodává Zuzana Baudyšová.

V minulém roce se podařilo vybrat více než 5,6 milionu korun. Akci „5.000.0000 Kč pro dětský úsměv“ uspořádala v roce 2009 společnost ROSSMANN, aby tak oslavila 15 let svého působení na českém trhu. Výsledný výtěžek z prodeje produktů označených speciálním logem dosáhl částky 5.610.028 korun. Handicapované děti nemají svůj životní úděl snadný a naši pomoc si zaslouží.

Informace o akčním sortimentu charitativní kampaně a aktuální stav konta se dozvíte na www.prodetskyusmev.cz.

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky