Nebojte se ukázat nejen svým drahým polovičkám, jak se umíte položit do hry a s vervou si jít za svým. Vyhrají muži nebo ženy? Záleží i na vás! Staňte se součástí vítězného týmu.

O kávě, jejích účincích na lidský organismus, jejím původu a roli v naší kultuře vzniklo již velké množství vědeckých studií a pojednání. Pravděpodobně žádné z nich se ale nesnažilo odpovědět na otázku, zda káva a její konzumace zvyšuje soutěživost mezi mužským a ženským pohlavím. NESCAFÉ se proto rozhodlo vyhlásit pro všechny milovníky kávy soutěž, ve které mezi sebou budou soupeřit týmy mužů a žen. Stejně tak se bude soupeřit i mezi Čechy a Slováky. Akce „Nes kafe dál“ bude oficiálně spuštěna 1. března 2010 a veškeré informace o ní, včetně pravidel a vstupu do hry, naleznete na ZDE. Hra se zakládá na principu štafety, ve které si účastníci předávají maketu hrnku NESCAFÉ. Štafeta, do které se během tří týdnů konání soutěže podaří zapojit největší počet lidí a hrnek přitom projde předem vytyčenými průchozími body, vyhrává.

Holky připojte se a společně to klukům natřeme!

Jaké pohlaví se ukáže v soutěži jako důmyslnější? Který tým se nakonec stane silnějším a úspěšnějším? A budou Češi ve štafetovém závodu lepší než Slováci? Nebo naopak? Na konečném výsledku se nemalou měrou můžete podílet sami! Zapojte se! Vítězové hry se kromě propůjčení čestného řádu „Jsem Classic“ dočkají také věcné odměny. Hlavní cenou, kterou do soutěže věnuje společnost British Airways a portál visitbritain.cz, je zájezd do Londýna pro dvě osoby, s kulturním hudebním programem. Nechte se povzbudit a nabít energií šálkem kávy a zapojte se do jedinečné soutěže s NESCAFÉ!

NECAFÉ Classic s novou melodickou chutí

Soutěž „Nes kafe dál!“ pro své příznivce připravilo NESCAFÉ, které přichází na trh s novou recepturou oblíbené kávy NESCAFÉ Classic. Nový Classic vás po ránu příjemně nastartuje svou novou, jemně vyladěnou chutí, takže svůj den zvládnete doslova s „písní na rtech“. Právě pro své úzké propojení s hudbou a skvělými melodiemi, které ve vás nová chuť rozpustné kávy evokuje, je hlavní cenou v soutěži hudební zážitek – zájezd do mekky muzikálů, Londýna. Komfortní cestu do britské metropole a ubytování pro vítěze zajistí British Airways, o kulturní vyžití se postará společnost VisitBritain. Mediálním partnerem soutěže je deník Metro, portál www.kafe.cz a www.best4man.cz.