Nejlepší jídlo a kosmetika

Volba spotřebitelů 2010
Volba spotřebitelů 2010
Zdroj: Palmex a archiv

Rádi ochutnáváte nové výrobky, ale nechce se vám utrácet za zboží, které možná ani není dobré? Zde je 24 nejžhavějších novinek na pultech, které zákazníci hodnotí jako nejlepší!

Volba spotřebitelů 2010

Zákazníci už podesáté vybrali nejlepší nové produkty v obchodech. Značku „Volba spotřebitelů 2010“ dostaly nejen potraviny, ale i drogistické a kosmetické výrobky. A řada dalších, třeba krmiva pro psy apod. My jsme se ale zaměřili jen na věci, které čes-ké ženy používají nejčastěji.

Potraviny a nápoje

Absolutní vítěz
1. kategorie Sušenky a oplatky

Kolonáda premium
Oplatky klasického tvaru jsou nově nabízeny i s tabulkou mléčné či hořké čokolády.

2. kategorie Sladké tyčinky
Orion Creme
Trubička s krémem je k dostání v příchutích lískooříšková, kokosová a kakaová.

3. kategorie Cereálie
Nestlé Müsli
Můžete si koupit müsli s oříšky, müsli s tropickým ovocem či müsli s jablky a skořicí.

4. kategorie Mléčné výrobky
Yoplait Yo
K dispozici ve čtyřech atraktivních příchutích – jahoda, borůvka, meruňka a ostružina.

5. kategorie Masné výrobky
Křemešník mini salám 180 g
Trvanlivý fermentovaný salám s ušlechtilou přírodní plísní na povrchu.

Křemešník

6. kategorie Čaje
Jemča Viva
Příchutě borůvka a malina, třešeň se smetanou, citron a pomeranč, jahoda s jogurtem.

7. kategorie Káva
Carte Noire
Nová luxusní káva je připravována z pečlivě vybraných zrn stoprocentní arabiky.

8. kategorie Alkoholické nápoje
Tequila El Viejo Luis
Kromě stříbrné je na trhu i zlatá varianta, která zraje dva měsíce v dubových sudech.

9. kategorie Dětské nápoje
Kubík Waterrr
Nová řada ochucených vod pro děti (v balení 0,5 litru) je z pramenité horské vody.

Čaj

10. kategorie Balené vody
Dobrá voda ochucená neperlivá
Prodává se ve čtyřech variantách – hruška, bezinka, bílé hrozny a malina.

11. kategorie Ledové čaje
Nestea Vitao Green tea Aloe vera
Přináší netradiční kombinaci zeleného čaje s příchutí aloe vera a jahody.

12. kategorie Džusy
Hello čerstvě vylisovaná 100% šťáva
Není vyrobena z koncentrátu a je k dostání ve dvou druzích – jablko nebo pomeranč.

13. kategorie Dochucovadla
Podravka Natura
Neobsahuje aromata ani barviva, na jedno balení je použito 450 g čerstvé zeleniny.

14. kategorie Omáčky
Spak Omáčky k masu
Různé příchutě – chilli česnek, curry omáčka, tzatziki omáčka či zelený pepř.

15. kategorie Přílohy
Lagris Prémiová rýže
Devět různých výrobků, mezi nimi rýže sypané i rýže ve varných sáčcích.

Kosmetika

16. kategorie Koupelová a vlasová kosmetika
Tekutá mýdla Mitia
Prodává se v atraktivních obalech celkem v sedmi různých druzích.

17. kategorie Ústní hygiena
Odol3dent pro děti
Řada Odol3dent pro děti zajistí kompletní péči o dětský chrup.

Odol3dent pro děti

18. kategorie Holení
Veet depilační krém ve spreji
Nanesení spreje na pokožku je rychlejší než nanášení klasických krémů v tubě.

19. kategorie Toaletní papír
Tento Feel good
Jemný bílý papír, jehož přidanou hodnotou je různobarevný potisk a příjemná vůně.

20. kategorie Vlhčené ubrousky
Huggies Everyday
Vhodné nejen při péči o děti, ale třeba i při odličování a dalších příležitostech.

Drogerie

21. kategorie Prací prostředky
Palmex květy třešní
Umožňuje dokonalé odstranění skvrn i úsporu času díky konceptu snadného žehlení.

Praní

22. kategorie Osvěžovače vzduchu
Air Wick Emotion
Řada osvěžovačů s technologií detekce pohybu, vůně citrus a svěžest vodopádů.

23. kategorie Přípravky do myček
Calgonit/Finish Quantum
Unikátní kapsle se systémem tří komor, kterou není třeba vůbec rozbalovat.

24. kategorie Čistící prostředky
Harpic Max
WC čistič v tekuté i tuhé podobě a mnoha variantách, například citrus či svěžest květin.

KAFE.cz zjistilo

Produkty získaly ocenění na základě výzkumu agentury Factum Invenio, kterého se zúčastnilo 2,5 tisíce respondentů. Společnosti, které vítězné výrobky do soutěže přihlásily, mohou po dobu jednoho roku využívat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2010 a letos také získat licenci na znělku programu, kterou mohou použít ve svých televizních a rozhlasových kampaních.

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky