Její aktuální kolekce pro podzim/zimu 2010 nazvaná City Glamour se nese ve znamení elegance v kombinaci se sportovními prvky a originálními detaily. K jejím klientkám patří mnoho špičkových manažerek, včetně Taťány le Moigne, ředitelky české pobočky firmy Google. Své studio HH v Dušní ulici v Praze založila Hana Havelková už v roce 1993. V současné době se tu nachází celá módní čtvrť, která úspěšně prosperuje vedle luxusních butiků v nedaleké Pařížské ulici.

Mění se podle vás dodržování tak zvaného dress-codu?
Formální móda skutečně zaznamenává jasný posun směrem k větší svobodě, objevují se v ní volnočasové prvky, které umožňují cítit se i v práci přirozeněji a pohodlněji, aniž by ubyla slušivost. Ženy vnímají své oblečení jako projev vlastní osobnosti a tu chtějí projevit také - nebo především - v profesní sféře.

Kdo je vaše typická zákaznice?
Většinou jsou to ženy, které mají vlastní kariéru. Zároveň ke mně chodí i „profesionální manželky“. Jsou to ženy, kterých si vážím, které jsou pro mě inspirativní. O oděvu přemýšlejí, nejedná se o pasivní konzumentky trendů. U mých modelů oceňují především jejich variabilitu. Třeba tmavé sako s asymetricky řešeným zipem přes den padne ke klasickým pouzdrovým šatům, večer ho lze obléknout k extravagantním šortkám a hodí se i k oblíbeným džínům na víkend.

Věnujete speciální péči ženám, které nemají konfekční postavu?
Už když tvořím kolekci, počítám s přibližně čtvrtinou modelů, které je možné ušít i ve větších velikostech při zachování kýženého efektu. Většinou využívám delší topy a tuniky, řasení a členění v partiích, na které si přejeme zaměřit pozornost, či ji od nich naopak odpoutat. Jednolitou plochu látky pomáhají "rozbít" i pásky umístěné na bocích a podobně.

Oblékáte se do vlastních modelů?
Dost často na sobě zkouším nové materiály - jak se chovají na těle, ale i v pračce. A pokud jsem s jejich vlastnostmi spokojená, můžu pak modely s čistým svědomím doporučovat svým zákaznicím. Ostatně často se stává, že se jim na mně něco líbí a hned si to také objednají. Není vždy snadné představit si, jak se bude oděv chovat na těle. I moje dcera občas funguje jako "chodící reklama" - samozřejmě pro odlišnou věkovou kategorii.