Nejvýstižněji trendy roku charakterizují „Největší skokani“, tj. dotazy, o které se v průběhu roku nejvíce zvýšil zájem ve srovnání s loňským rokem.

Největší skokani 2010

  1. Facebook přihlášení
  2. Kuky se vrací
  3. iPad
  4. komunální volby 2010
  5. Shakes a Fidget
  6. Zelene imperium
  7. Dobyvatel
  8. Okresní přebor
  9. Nokia
  10. Vancouver 2010

Nejhledanější české celebrity 2010

  1. Vladimír Dlouhý
  2. Aneta Langerová
  3. Leoš Mareš
  4. Zdeněk Izer
  5. Šárka Vaňková
  6. Šárka Záhrobská
  7. Pavel Liška
  8. Saša Rašilov
  9. Jan Dolanský
  10. Tomáš Holý

KAFE.cz zjistilo

  • Mezi celosvětovými celebritami letos zazářil teenagerský zpěvák Justin Bieber, který na YouTube porazil i takovou hvězdu, jakou je Lady Gaga a byl největším skokanem roku i ve vyhledávání Google. Čtvrtým místem se může pochlubit hvězda české reklamy mobilního operátora - Chuck Norris.
  • Mezi českými celebritami byl největší zájem o Vladimíra Dlouhého. Uživatelé vyhledávali i informace o superstar Anetě Langerové a nejznámějším českém moderátorovi Leoši Marešovi.
  • Z kategorie dotazů s „jak“ je vidět, že muži často hledají návody, jak uspět u žen. Celkový vítěz kategorie „jak okouzlit francouzsku“ byl nejspíše inspirován první českou TV reklamou Googlu „Láska z Paříže“. Letošní volební rok se odrazil i na zájmu o to „jak volit“. Zmírnění ekonomické krize rozproudilo vyhledávání „jak investovat“. Lidé se také zajímali o to, jak se zdokonalovat: jak se učit nebo přestat kouřit.