Stylistická proměna: „Všechno si musím zkusit,“ říká Honza

Stylistická proměna Honzy
Stylistická proměna Honzy
Zdroj: Mojereklama.cz

Sympaťák Honza byl dalším šťastlivcem, který díky magazínu Kafe.cz vyhrál poukázku na výběr oblečení v butiku s.Oliver. Do kabinky si odnesl hromadu věcí, aby je pečlivě vyzkoušel. „Nikdy si nejsem jistý, co mi bude slušet. Musím to vidět na sobě,“ smál se.

Pár slov na úvod

V půlce léta tu máme novou stylistickou proměnu, která se střídá s »kadeřnickým čarováním« Vlasového studia Kadus design. Do oblíbeného butiku s.Oliver v pražském nákupním centru Arkády Pankrác, které je partnerem našich stylistických proměn, si tentokráe přišel vybírat sympaťák Honza.

Pracuje v médiích a do práce chodí nejraději v tričkách a mikinách. Čas od času však sáhne i po klasické košili. Kdyby to bylo na něm, nakupoval by jen tmavší a usedlejší odstíny. „Manželka mi ale vybírá pestřejší barvy a vzory. Nakonec to vždy ocením a své ženě dám za pravdu,“ usmíval se Honza.

A jde se vybírat

Stylistka Míša se rozhlédla po butiku a nakonec Honzovi vybrala sportovní oblečení v šedých odstínech. K dominantnímu tmavošedému triku s velkým »crazy« potiskem zvolila celkem jednoduchou, zato perfektně střiženou teplákovou bundu s kapucí. Kousky jsou univerzální, a tak není problém vyrazit v nich za sportem nebo večer s kamarády na pivko. 

Ve tmavě šedém triku a šedé mikině

»Vyděsit« Honzu hrou barev se stylistka pokusila pouze jednou. V záplavě košil narazila na károvanou modrou ve stylu »zmačkaná«. Výhodou je, že se nemusí po vyprání žehlit (což uvítá jistě i manželka) a navíc vykouzlí mladistvý vzhled a ubere pár let. Honza si ji navzdory svým obavám přece jen vyzkoušel. Když se viděl v zrcadle, nemohl už nic namítat...

V červeném trikuV zelenomodrokárované košili

Co na to módní poradkyně Helena Kohoutová?

Helena Kohoutová, manažerka kolekcí a majitelka čtyř módních domů s dámskou a pánskou konfekcí značky Magic Helena, ohodnotila výběr těmito slovy: „Honza je podzimní typ a osobně bych doporučila barvy listí a koření. Prokoukl by v oranžových nebo pískových odstínech. Co se týče kalhot – místo modrých džínů bych raději sáhla po kalhotách v khaki barvě. Ladily by s vrchním dílem oblečení.“

V zelenomodré kárované košili s černým sakemV zelenomodré kárované košili s černým sakem

s.Oliver - úspěšná módní firmaCo je s.Oliver

Úspěšná módní firma, jejíž cesta na módní Olymp začala v roce 1969 otevřením prvního butiku v Německu. Současný s.Oliver, to je devět segmentů od Baby po luxusní Selection. A dále deset produktů módních doplňků včetně série vůní a produktů péče o pleť s.Oliver Fragrances pro muže a ženy. Do s.Oliver patří také comma a QS – dvě úspěšné dceřiné společnosti s vlastní kolekcí.

Více informací: www.soliver.cz

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky