Pár slov na úvod
A je tu už druhá stylistická proměna, která se střídá s »kadeřnickým čarováním« pražského Vlasového studia Kadus design. Tentokráte jsme si vzali do parády vysokého štíhlého Aleše, který si přišel vybrat ošacení za pětitisícovou poukázku do renomovaného butiku s.Oliver v pražském nákupním centru Arkády Pankrác. I jemu byla k ruce stylistka...
Čekání na velkou vodu
Aleš nosí nejčastěji kalhoty a sako bez kravaty, pro volný čas kombinuje klasické džíny s několika tričky. Nikdy ho nepotkáte v »šusťácích« nebo havajské košili. Aleš to má s koupí oblečení občas složité, těžko shání dostatečně dlouhé džíny nebo kalhoty k obleku. Když jsou dlouhé, vešli by se do nich Alešové tři. Ty na »hubeňoury« zase vypadají jako příslovečné čekání na velkou vodu.
Proužky místo okázalosti
Do butiku s.Oliver přišel Aleš v business casual oblečení. Tento styl má moc rád. I když boty a pásek barevně ladily, bylo třeba vyměnit okázalou košili, která se zrovna dvakrát nehodila. Co takhle za proužky?
Modrá »šik« bundička
Tmavě hnědé kalhoty, které na první pohled vypadaly perfektně, Alešovi bohužel nebyly. A proto se začal prohrabávat džínsy. S žádnými módními výstřelky se moc nepočítalo. Důležité bylo, aby padly a Aleš se v nich cítil přirozeně. Dokonalý styl pak doladila modrá lesklá sportovní bunda. A z úspěšného školitele byl rázem studentík.
Alešovi sluší jednoduché kousky bez »mega« potisků a bláznivých vzorů. Na vysokém štíhlém těle stejně tolik nevyniknou. Jeho casual styl ale schvalujeme.
Co na to módní poradkyně Helena Kohoutová?
Helena Kohoutová, manažerka kolekcí a majitelka čtyř módních domů s dámskou a pánskou konfekcí značky Magic Helena, ohodnotila výběr těmito slovy: „Fialová barva košile je studená a společně s černými kalhotami je nevhodně zkombinovaná s barvou hnědou (pásek a boty). Oceňuji hezky sladěnou sportovní bundu s džínsy. Místo elegantních hnědých bot s trendy špičkou by byla vhodnější sportovní obuv.“
Co je s.Oliver
Úspěšná módní firma, jejíž cesta na módní Olymp začala v roce 1969 otevřením prvního butiku v Německu. Současný s.Oliver, to je devět segmentů od Baby po luxusní Selection. A dále deset produktů módních doplňků včetně série vůní a produktů péče o pleť s.Oliver Fragrances pro muže a ženy. Do s.Oliver patří také comma a QS – dvě úspěšné dceřiné společnosti s vlastní kolekcí.
Více informací: www.soliver.cz
Co je s.Oliver
Úspěšná módní firma, jejíž cesta na módní Olymp začala v roce 1969 otevřením prvního butiku v Německu. Současný s.Oliver, to je devět segmentů od Baby po luxusní Selection. A dále deset produktů módních doplňků včetně série vůní a produktů péče o pleť s.Oliver Fragrances pro muže a ženy. Do s.Oliver patří také comma a QS – dvě úspěšné dceřiné společnosti s vlastní kolekcí.
Více informací: www.soliver.cz