Alena (38): „Chtěla bych být modernější.“

Proměny
Proměny
Zdroj: Mojereklama.cz

Paní Alena se po mateřské dovolené rozhodla, že si doplní studium na vysoké škole. Pohybuje se tedy v mladém kolektivu, a tak by ráda uvítala nějakou moderní změnu...

Proměnu paní Aleně doporučila kamarádka, která se jí dříve také zúčastnila. Při vyprávění, co všechno zažila, dodala své přítelkyni odvahu, aby se do soutěže přihlásila a zvedla si tak nejen sebevědomí, ale užila si i den v péči profesionálních kadeřníků a vizážistů..

Před proměnou...

Alena pochází ze Slovenska, žádný akcent však při rozhovoru nebyl znát, i když se do Česka přestěhovala teprve před čtyřmi lety. Po mateřské dovolené se rozhodla, že si rozšíří studijní životopis a nastoupí na Vysokou školu managementu v Praze. Do ukončení oboru finanční poradenství jí sice schází ještě rok, ale Alena už teď ráda přemýšlí, jaké zaměstnání by pro ni bylo v budoucnu vhodné. Nejraději by pracovala v ekonomické sféře.

Ve volném čase se Alena věnuje hlavně svým dvěma dětem nebo oblíbeným koníčkům – plavání a čtení. Najde si ale čas i sama na sebe. Ráda chodí na kosmetiku i ke kadeřníkovi.

Proměňujeme...

Co s vlasy? Nastupuje kadeřník

Vlasy: Klára Kolínková, vlasové studio HP design www.studiohpdesign.cz

Po krátkém povídání jsme se pustili do proměňování. Kadeřnice prohlásila, že vlasy potřebují hodně usměrnit a prostříhat, protože jsou "rozlítané" a vysušené. „Alena potřebuje změnu, která ji zvýrazní, ale přesto bude decentní a praktická nejen pro doma, ale také do společnosti,“ usoudila kadeřnice Klára.

Kromě celkového zkrácení a prostříhání vlasů ještě za sucha zvolila Klára také barvení měděným odstínem. Na hlavě vznikly krásné světlé melírky, které v určitých úhlech měnily svůj nádech. A aby barva déle vydržela a vlasy získaly větší lesk i pružnost, použila Klára ještě světlý přeliv, který aplikovala tón v tónu.

Aleniny vlasy se také lehce kroutí, proto kadeřnice po vyfoukání a dodatečném stříhání využila žehličku. Účes pak byl lehce zvládnutelný a déle si zachová tvar.

S vizáží poradí vizážistka

Vizáž: Michaela Adamová www.marionnaud.cz  značka Shiseido

Alena se snaží péči o pleť nepodceňovat a pravidelně navštěvuje kosmetický salon. Toho si všimla i naše vizážistka Míša. Konstatovala, že patrné jsou jen mimické vrásky kolem očí a mírně vysušená pokožka, což se dá jednoduše vylepšit kvalitním denním krémem. „Použiji speciální hydratační krém a rozjasňující sérum, které působí preventivně proti vráskám a dokonale vyživí dehydratované partie. Pokud vám ale vyhovuje krém, který používáte, neexperimentujte s jiným. Na nový by si pleť zbytečně dlouho zvykla,“ poradila Aleně.

Lokálně pak Míša použila korektor na kruhy pod očima i jako podklad pro stíny. Na tváře pak doporučila světlý pudr, který celou pleť projasnil a osvěžil. Navíc se skvěle hodil k třpytivým fialkovým stínům, se kterými si Míša pohrála v oblasti očních víček. Světlejší stín nanášela až k obočí, tmavšími stíny vybarvila pohyblivé víčko. Nezapomněla také dodělat nenápadnou linku kolem oka.

Při výběru rtěnky se Míša nechala inspirovat exotickým odstínem květů a plodů. Taková rtěnka vyloženě podtrhovala celý styl líčení a zvýraznila Aleniny největší přednosti v obličeji.

Nakonec se Aleny ještě na chvíli ujala kadeřnice Klára, aby závěrečný styling vylepšila. A mohlo se jít na konečné focení…

Po proměně...

Líčení – použité přípravky

Vizážistka použila na nalíčení Aleny následující přípravky dekorativní kosmetiky Shiseido:

  • Dlouhotrvající krém Hydration 24.
  • Rozjasňovač
  • Tekutý make-up
  • Kompaktní pudr
  • Třpytivé stíny na oční víčka
  • Řasenka
  • Tvářenka
  • Kontura na rty
  • Transparentní lesk – růžový

A co na proměnu říkala Alena?

„Zjistila jsem, že každá žena může být krásnější, když chce. Stačí si jen vybrat správné líčení a pořídit vhodný účes. S proměnou jsem moc spokojená.“

Vizitka vizážistky:
Michaela Adamová
Beauty Consultant
Odborná poradkyně parfumérie Marionnaud Palác Flóra
Značka: SHISEIDO – nová prémiová řada Future Solution LX 

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky