U nás sice nepatří mezi tuctové, ale v řadě internetových obchodů je již bez problémů seženete. Pořídit je můžete i na objednávku z pohodlí domova. Řeč je o amerických značkách, které se zaměřují na mladou módu velmi populární také mezi dospělými. Vybrali jsme pro vás jedny z nejoblíbenějších.

Abercrombie and Fitch

Luxusní značka pro volný čas, kterou na konci devatenáctého století založil jistý David T. Abercrombie patří ke stále oblíbenějším i u nás – i když je finančně náročnější. Když se na přelomu století stal obchodním partnerem Ezra Fitch, přejmenovala se firma na Abercrombie & Fitch a vydala se cestou kvality a luxusu, která jí zůstala dodnes. Velice oblíbené jsou dámské i pánské mikiny, bundy, anebo trička.

Hollister

Hollister je poměrně nová značka, která je na trhu pouhých deset let. Jde o dceřinou firmu slavné Abercrombie&Fitch a orientuje se především na dospívající mládež, podobně jako další americké značky Aéropostale a American Eagle. Název je odvozený od surfařského ráje Hollister Ranch nedaleko Santa Barbary v Kalifornii, a právě oblečení inspirované životním stylem surfařů je doménou této značky.

Victoria’s Secret

Luxusní spodní prádlo, plavky, ale také parfémy, módní doplňky či široká škála dámského oblečení – to vše nabízí známá značka Victoria’s Secret, která vznikla již v roce 1977 v San Franciscu. Přepychové modely každoročně propagují světové topmodelky a zákazníky si firma získává svou kvalitou a střihy, které jinde nenajdete.

Aéropostale

Další známá americká značka, která patří k velice oblíbeným především mezi mladými lidi. Vznikla v New Yorku v roce 1987 a i přesto, že se zaměřuje na oblečení teenagerů mezi 14 a 17 lety, nosí její kousky velmi rádi i dospělí – přináší totiž mladistvý a svěží styl. Na děti mezi 7 a 12 lety je pak zaměřena specializovaná řada P.S. From Aéropostale.

American Eagle

Podobně jako Aéropostale je i další značka American Eagle zaměřena především na mladé, a to mezi 15 a 25 lety. I zde ale platí, že dobře padnoucí a mladistvě působící modely jsou velice oblíbené mezi dospělými a má prodejny ve více než 75 zemích světa.