RED FOR REDKEN

RED FOR REDKEN

Speciální projekt americké značky profesionální vlasové kosmetiky REDKEN ve spolupráci se salonem RED pod vedením Mirky Hajdové.

Americká značka profesionální vlasové kosmetiky REDKEN nás společně se salonem RED zavedly do světa moderního stylingu: 5 vysoce profesionálních videí, které vznikly v rámci společného projektu „RED FOR REDKEN“, uvedly dokonale řemeslnou a vysoce stylovou práci kadeřníků pražského RED salonu pod vedením známé české kadeřnice a vlasové stylistky Mirky Hajdové.

Za jakým účelem jste vytvořili tato videa?

Chtěli jsme ukázat, že společenské účesy se dají dělat i jinak, než jsou tady kadeřníci zvyklí. Že můžou být velmi originální, moderní, kreativní a sofistikované.

Pro koho jsou videa určena?

Tato videa jsou jak pro kadeřníky, tak pro finální klienty. Cílem je ukázat, jak vybočit z tvorby klasických svátečních účesů a dopřát tak klientovi možnost volby.

Kolik účesů jste připravili?

Na videích můžete vidět celkem čtyři účesy. Každý  z nich má ale zároveň několik variant úpravy. Záleží to opravdu na kreativitě každého kadeřníka a v neposlední řadě na přání klienta.

Je mezi těmito účesy nějaké pojítko? Mají něco společného?

Asi bych se nebála říct, že je to dokonalost a čistota provedení. Každý účes je určený nejen pro jiný typ klienta, ale i kadeřníka. Společného mají taky klienta, který hledá jedinečný styl.

Víme, že jste už několik let členkou kadeřnického týmu světových Fashion Weeků. Jak jste se k tomu dostala?

Je za tím tvrdá práce. A taky chuť dělat věci jinak. Velkým problémem kadeřníků je to, že se nechají limitovat zajetou klasikou a taky jejich línost. Myslím tím, že se zastaví někde na půl cestě a nejdou dál. Je důležité neustále rozvíjet své schopnosti či talent a jít za svým snem. To může znamenat i odstěhovat se na místo, kde se dějí věci.

Co je nejtěžší, když jste členem hlavního týmu Fashion Weeků?

Asi ten nekonečný boj se stresem a únavou. Když jste v hlavním týmu, tak jedete všechny světové fashion weeky, to znamená téměř měsíc a půl 20 hodin na nohách. Je to taky velká zodpovědnost. Jestli se něco nedaří nebo má někdo v týmu těžkosti, musíte být připravení pomoct, aby vše načas perfektně klaplo. Je to týmová práce, nemůžete být individualista.

Mirka HAJDOVÁ
je kreativní ředitelkou salonu RED v Praze. Je taky členkou hlavního týmu stylistů světových Fashion Weeků, který pracuje pod taktovkou světoznámého a uznávaného vlasového mistra Eugena Souleimana. Mirka úzce spolupracuje se značkou REDKEN, kterou používá při své každodenní práci. Jejím nejoblíbenějším produktem je WIND BLOWN. „Tento stylingový produkt dokáže vytvořit ve vlasech perfektní strukturu pro jakoukoliv další úpravu,“ vysvětluje Mirka.

VLASY: SALON RED
Supervize: Mirka Hajdová
Stylisti: Míša Boháčová, Honza Balcařík, Lenka Habartová, Diana Kratochvílová

Všechna videa najdete na https://www.facebook.com/redkencz/videos

čtenářů si právě čte tento článek