Jedna ze značek je specialista na spodní a noční prádlo, pochází z Itálie, tak známé svým šarmem. Druhá se snaží o komplexní oblečení (včetně doplňků a nyní také dekorativní kosmetiky včetně parfému) na jediném místě - má zase za sebou vlajkovou loď domovské Anglie, země, která proslula před půlstoletím sítí nekonvenčních butiků, které revolučně změnily náhled na oblečení mladých žen na celém světě. A co že mají Intimissimi a F&F společné?

  • Nabízejí své módní kolekce v přijatelné kvalitě a za příjemné ceny, co víc si zákazník může přát…
  • Jde o ambiciózní, nové akvizice ve stoletém světě módy. Myšlenka na Intimissimi vznikla v roce 1996 a F&F až na začátku 21. století.

Něco z jiného „soudku“ reprezentuje ryze česká značka Triola, výrobce kvalitního dámského spodního prádla a plavek, která ovšem také vyznává koncept kvality a stylu za dostupnou cenu a staví na téměř stoleté tradici na poli módy.

Za pár let na vrcholu

Laicky bychom slůvko Intimissimi mohli přeložit také jako „velmi intimní“ oblečení. Důraz italští tvůrci dávají především na romatičnost a promyšlenost každé kolekce. Značka Intimissimi nemá příliš dlouhou historii, vše začalo v Itálii (1986), kdy pod značkou Calzedonia byla vyráběna celá řada spodního prádla pro dámy i pány. Teprve deset let poté vznikla oblíbená značka Intimissimi, od konce 20. století specializovaná na spodní prádlo: kalhotky, tanga, tílka, podprsenky, šaty, trička, pyžama, košilky, podvazky, boxerky… Poněkud v ústraní ponecháme mladší, ale velmi čipernou sestřičku značky Intimissimi, kterou je Tezenis. Od roku 2003 nabízí kromě spodního prádla a domácího oblečení pro muže, ženy a děti i kolekci plavek. Pro značku je charakteristická kombinace kosmopolitních kolekcí s mladistvými motivy.

Dostupný italský komfort

Obrovský růst a obliba značky Intimissimi je dána převážně vysokou kvalitou, romantičností i tvůrčí rozmanitostí kolekcí. Tato italská společnost je v současné době zastoupena po celém světě v mnoha městech Evropy, Velké Británii, Spojených státech amerických i na Blízkém východě (na konci roku 2010 jich bylo už přes tisíc). V Itálii zůstává značka lídrem, v roce 2005 vstoupila také do České republiky a v roce 2009 i na Slovensko. Setkala se s nadšeným aplausem žen a také jejich partnerů, kolekce jsou určené pro muže a ženy ve věku od 15 do 50 let. Intimissimi nabízí zboží v různých konfekčních velikostech, ale v každém z výrobků se budete cítit komfortně.

Češkám na míru

Společnost Triola byla založena již v roce 1919 a za svou dlouhou historii si prošla překotným vývojem od malé pražské firmy přes národní podnik až po progresivní českou značku ve všech aspektech srovnatelnou se světovou konkurencí a také se širokou základnou loajálních zákazníků. Splňuje tak trend „návratu ke kořenům“, k noblesnímu symbolu prvorepublikové kvality. Triola je jedna z mála českých textilních společností, která zůstává a nadále šije v Čechách. Díky českým kořenům a dlouholetému působení na českém trhu má Triola jasnou představu o širokém spektru českých klientek a jejich potřebách, takže škála zahrnuje až 80 možných velikostí a košíčků od AA až po G, H a I.

Podle slov Michaely Barochové, manažerky marketingu a oddělení vývoje Triola a.s., je pro úspěch klíčová právě flexibilní reakce na specifické požadavky českých zákaznic: „Díky průzkumům víme, co se jim líbí, a co jim naopak vadí, známe jejich odvahu k módním trendům a nákupní zvyklosti. Novinky testujeme přímo na českých ženách – jim na míru. Navíc současné ankety ukazují, že spotřebitelé opět preferují tuzemské zboží. Dávají přednost českým výrobkům, u nichž si mohou ověřit jejich původ, hodnocení a kritiky v médiích, vyhledat diskusi na webu, zeptat se známých na názor a zkušenost.“

Modely pro 365 dní v roce

Společnost Triola zastřešuje hned dvě produktové řady. Modely Triola reprezentují oblíbené a spolehlivé dámské prádlo, které perfektně tvaruje linie, vždy dobře padne, je maximálně pohodlné a vyrobené z kvalitních materiálů akcentujících komfort nošení. Především u větších velikostí je kladen důraz na propracované detaily v podobě širokých ramínek nebo vypodložení, které podtrhnou siluetu a zajistí stoprocentní pohodlí.

Prémiová kolekce Charme představuje luxusní krajkové dámské prádlo podtrhující šarm, krásu a eleganci každé ženy. Je ušita z prvotřídních krajek, vyšívaných tylů a jemných úpletových materiálů. V kolekci jsou zastoupeny modely celokrajkové, ale i s bezešvými hladkými košíčky, které svými liniemi neruší přiléhavé topy.

  • Na základě velké poptávky byly v roce 2005 poprvé použity oblíbené fazóny podprsenek pro první kolekci plavek Triola.
  • Každoročně je v rámci všech produktových řad uvedeno na trh přes 60 novinek.
  • Designéři čerpají inspiraci na světových módních veletrzích v Paříži, Miláně či Mnichově.

Pro každou zemi jiná nabídka…

Původní název Florence (s kolekcemi pro ženy) a Fred (pro muže) byl posléze zkrácený na globálně srozumitelnější F&F – značka se „narodila“ pod střechou řetězce obchodních domů Tesco. U počátků myšlenky stál ve Velké Británii Graham Ash, specializovaný na oblečení dospělých – spolu s týmem si přál povýšit stávající nabídku Tesco na jistou exkluzivní úroveň. Nabízí kompletní trendy a cool konfekční oblečení, v udivující šíři vzorů, střihů, materiálů, kombinovatelnosti. Vedle uvolněného byznys stylu je v centru pozornosti móda do města a pro volný čas. Dost možná i proto, že nabídku připravuje mezinárodní tým návrhářů, upoutalo dravé „mládě“ z rodu paní Módy tolik pozornosti? Zákazníci srovnávají F&F se Zarou nebo H&M.

Značka je vnímána jako kvalitní, cenově výhodná - po všech stránkách s těmito předními značkami srovnatelná. Brzy byla F&F rodná Velká Británie úzká: v současné době se obchodní síť profiluje v Polsku, Maďarsku, Turecku, Slovensku, Malajsii, Thajsku, Číně a Koreji. Kromě společných základních znaků každé nové kampaně, tedy nabídky pro muže a ženy v poměrně široké škále konfekční velikosti (dámské 36 až 52), jsou pro potřeby každého trhu vzorovány odlišné linie. Kolekce se vyrábějí v zemích s levnější pracovní silou, pod kontrolou podle základních zásad ETI (Ethical Trading Initiative). Tesco se stalo zakládajícím členem iniciativy, vyžadující od výrobců zajištění důstojných pracovních podmínek pro všechny.

Světová premiéra nejen v Tesco

Do České republiky dorazila značka s aktuální kolekcí podzim/zima v roce 2008. Prodává se pouze v obchodních domech Tesco, v celém návazném řetězci. A v pražském Palladiu se jedná o první samostatný obchod F&F na světě! To už v londýnské centrále dobře věděli o zájmu o značku v zemích střední Evropy. Otevírací prezentace s velkolepou módní show v Praze na pozvané velmi zapůsobila a zatím poslední, v květnu 2011, představila trendy už na letošní podzim. V současné době se v celé obchodní síti nabízí kompletní sortiment, s mnoha nabídkami aktuálních slev. Současná kampaň, propagovaná americkou hvězdou modelingu, Larou Stone, prvotřídně kombinuje zájem o elegantní módu a mladistvé modely v duchu 70. let.

Hitparáda značek s tipy pro vás

Velký zájem u značky Intimissimi je v letošní sezoně jaro/léto 2011 především o základní sortiment, který nabízí ženám spodní prádlo, podprsenky push-up, s kosticemi i bez nich a také korzetové podprsenky, dále pak kalhotky různých střihů, pyžama, šaty a trička v rozsáhlé paletě módních barev. Mnoho klientů vyhledává značku také pro nabídku elegantních kolekcí pro každodenní nošení. Pro současnou reklamní kampaň využila společnost velkou popularitu americké modelky Alyssy Miller, její nádherná postava je jako stvořená pro kolekci spodního prádla.

K současné kolekci Intimissimi se vyjádřila Ing. Veronika Suchanová ze společnosti Calpra: „Ze současné sezony jaro/léto 2011 patří mezi oblíbené novinky z kolekce Intimissimi především hladké stahovací a tvarovací prádlo, které nabízí několik typů podprsenek, kalhotky klasického střihu, kalhotky se zvýženým pasem, kraťásky nebo například body či spodničku. Náším současným hitem je svatební kolekce spodního prádla, doplněná o hedvábné pyžámko, košilku a župánek. Mezi přední trendy této sezony patří džínovina, kytičkované vzory, bílá a safari barva a samozřejmě také neopomenutelná krajka.“

A F&F? Značka nabízí měsíční novinky, které mohou přesně zamířit na svého zákazníka: v nabídce jsou overaly, lehké tuniky, samozřejmě džínové oblečení, dlouhé maxišaty, kecky i lodičky s platformou. Lenka Komínková, PR manažer F&F pro Českou republiku, upozorňuje na „svítivou barevnost oblečení či na bohatou škálu plavek, které si každá žena může vhodně kombinovat podle své postavy. Letošní jaro a léto přináší další příjemnou novinku – vlastní parfém F&F Eau de Toilette. V neposlední řadě pak stojí za zmínku F&F makeup, velmi zajímavá, kvalitní i cenově dostupná řada dekorativní kosmetiky, tak aby zákazník mohl nakoupit kompletní outfit, oblečení i líčení na jednom místě.”