První z nich má v centru pozornosti šmrcovní oblečení pro ženy vlastně bez omezení věku, nejen dívky, ale i ty, kterým už bylo přes třicet. Značka, založená v roce 1985, si zvolila jako logo dvojici „B“, zrcadlově obrácených proti sobě – Bandolera tak získává lehká „motýlí“ křídla. Stejně lehce, svižně a se šarmem chce proplouvat i světem módy. Společnost s centrem v holandském Rotterdamu získává na věhlasu v každé další sezoně.

Tamaris jako lifestylová značka německé firmy Wortmann KG (sídlící ve městě Detmold), vznikla již při založení firmy roku 1967. Ale ten pravý skutečný úspěch zažívá až v roce 1995, kdy získává nový směr, který spojuje kvalitu a komfortní pohodlí s moderním designem.

Základy dnes už věhlasné firmy s.Oliver (původně specializované jen na pánskou módu) byly položeny v roce 1969. Bernd Freier se od mládí zajímal o módu a pravidelně cestoval po Evropě, kde hledal inspiraci pro rozvíjení své záliby. Pro sebe a své přátele přivážel nejnovější módní výstřelky, které v Německu nebyly dostupné, příjemná kratochvíle se ale záhy stala vášní.

Holandský zázrak jménem Bandolera

Rok poté, co se objevila v Čechách obuv Tamaris, se objevilo skvěle kombinovatelné oblečení Bandolera (od roku 1994 se prodává v našich kamenných obchodech i obchodních centrech). Tím se naše zemička v centru Evropy přiřadila ke skoro třem desítkám zemí na celé zeměkouli, kam se Bandolera z mateřské země exportuje. Podobně jako německé značce se holandské firmě daří skloubit současný design, prvotřídní materiál i cenu

Kreativním návrhářům značky navíc nestačí běžné dvě sezony, kterými se dělí módní roční koloběh, do databanky svých střihů vkládají hned šestnáct kolekcí ročně! Navrhovaná image Bandolery nesleduje každý módní výstřelek, jejich oblečení zaručuje komfort nošení a umožňuje bezpočet variací.

  • Některé části na sebe vtipně navazují a záleží už jen na samotné ženě, která si vybírá podle své postavy, společenské příležitosti nebo také odvahy…

Sortiment značky zahrnuje senzačně střihově řešené kalhoty, tuniky, trika, kabáty, topy, legíny, kabelky, pásky, šály, korále, čepice a rukavice. K tomu všemu letos přibyla také obuv.

  • V roce 1995 omladila značku nové linie NotTheSame, na originál visačkách je napsáno: „Pro děvčata každého věku“. Mladší věková kategorie se pozná v tom, že tady vzniká oproti Bandolerě kolekcí „jen“ čtrnáct.
  • Originalita nese stejné genetické znaky… Senzační vychytávky mají kabáty s označením Discovering, na podzim se také objeví nová značka Sao Paulo

Letos v létě se jako skutečný hit chovala „námořnická“ kolekce, v čisté kombinaci modré s čistě bílou, líbí se také výrazné odstíny korálová oranžová, květinové vzory nebo lehké šaty a tuniky z hedvábí a bavlny… A co zatím skrývá novinková kolekce? Bude ve znamení uvolněného luxusu. Dominantní bude rustikální vzhled, vrací se 40. léta minulého století a pánské prvky, uvedené do dámských outfitů.

  • Chcete jeden horký tip? Vyzkoušejte plisované kalhoty s pánskou košilí…

Sportovní elegance pro každý den

První maloobchodní prodejna o rozloze pouhých 25 m2 vznikla v německém Wützburgu a díky obrovskému zájmu se okamžitě se začala rozrůstat. Naše dnešní třetí značka se z původního označení „Sir Oliver“ postupem času vyvinula ve snadno zapamatovatelné bíločervené logo s.Oliver – stala se záštitou hned pro několik řad módy, doplňků, plavek i domácího oblečení.

Značka s.Oliver vstoupila na český trh v roce 2004 a v současné chvíli disponuje tuctem prodejen v České republice, nabízí širokou škálu produktových linií, vlajkovými loděmi jsou pak řady s.Oliver Casual, QS by s.Oliver a nově je na českém trhu v prodeji i s.Oliver Selection. Kouzlo značky spočívá v tom, že díky promyšlenému portfoliu modelů, zaměřených na různé cílové skupiny, si vybere skutečně každý. Zatímco QS nabízí mladistvou extravagantní módu s důrazem na trendy, linie Casual zaručuje příjemnou, nadčasovou, lehce sportovní eleganci pro každou příležitost. Selection, jak název napovídá, přináší dotek formálního stylu do práce i na večírek.

s.Oliver nabízí širokou škálu produktových linií, vlajkovými loděmi jsou pak řady s.Oliver Casual, QS by s.Oliver a nově je na českém trhu v prodeji i s.Oliver Selection. Kouzlo značky spočívá v tom, že díky promyšlenému portfolii modelů zaměřených na různé cílové skupiny si vybere skutečně každý. Zatímco QS nabízí mladistvou extravagantní módu s důrazem na trendy, linie Casual zaručuje příjemnou, nadčasovou, lehce sportovní eleganci pro každou příležitost. Selection, jak název napovídá, přináší dotek formálního stylu do práce i na večírek.

Pro letní sezonu přinesla značka s.Oliver osvěžující kolekci v námořnickém stylu „Styles and stripes“, která vyjadřuje námořnický styl pojatý ryze v jedinečném módním stylu s.Oliver. Výběr kvalitních materiálů byl zpracován tak, aby vznikla variace akutálních částí oblečení, nabízející širokou paletu střihů i barev pro každý okamžik vašeho dne.

Tamaris – láska na první i druhý pohled

Česko je (od roku 1993) jednou z 50 zemí světa, ve které nalezla značka Tamaris své příznivce. A před pěti lety se otevřela první specializovaná prodejna v Brně, po ní mnoho dalších formou shop – in shop… A získává všude své fanoušky – tahle bota není totiž nikdy nudná! „Zabírá“ mezi ženami, které staví na první místo kvalitu, ale hned druhému místu patří cena. Trendy i zralá žena, všechny si najdou ty pravé boty ve třech různých liních, Tamaris (elegantní i byznys modely), Tamaris Trend (zcela aktuální kreace) a Tamaris active (pyšní se sportovním designem s plochými podpatky nebo pružnými podrážkami). U velké části modelů se používá specialita značky, patentovaný podpatek AntiShokk, speciální technologie odlehčující a výrazně tlumící došlap o celou polovinu - šetří tak naši páteř a klouby…

  • V letní kolekci jsou veleúspěšné gladiatorské sandály s pásky až ke kotníkům nebo rafinované lodičky v přírodní škále barev.

A chcete vědět, čím nás Tamaris překvapí na podzim 2011? Sází na barvu noční oblohy a také barvy, které připomínají zimní krajinu, těšte se na gejzír modrých i šedou. Hodně důležitá bude také barva camel, khaki nebo červená. Absolutním trendem nadcházející sezony budou šněrovací polobotky.

Od polobotek v oxfordském stylu s plochou podešví, které se hodí k unisexové módě, přes šněrovací pohorky, tentokrát i na podpatku, až po kozačky se šněrováním na profilovaných platformách, zateplené beránkem – pestrosti variant se meze nekladou.

Jako dekorativní prvky se objeví napodobeniny kožíšků, náplety a pletené ozdoby i profilované podešve. Klínkové podpatky zůstávají nadále moderní a budou se letos nosit - buď ze surové gumy, nebo potažené kůží – i v zimě.