Exkluzivní charitativní módní přehlídka Nadace Terezy Maxové dětem

Exkluzivní charitativní módní přehlídka Nadace Terezy Maxové dětem
Exkluzivní charitativní módní přehlídka Nadace Terezy Maxové dětem
Zdroj: Blue Gekko
Prohlédněte si všechny fotografie (17)

Letošní, již šestý ročník exkluzivní charitativní módní přehlídky Nadace Terezy Maxové dětem, se uskutečnil 24. listopadu v pražském Obecním domě.

Nadace Terezy Maxové zahájila již v roce 2004 úspěšnou sérii charitativních módních přehlídek, jež se konaly pod názvem „FASHION FOR KIDS“ a které vždy patřily k vrcholům módní scény v České republice: 2004 kolekce Missoni, 2005 kolekce G.F. Ferré, 2007 kolekce Ellie Saab, 2008 kolekce Missoni, 2009 kolekce Vivienne Westwood.

Hosté letošní přehlídky se opět měli na co těšit – přijela italská navrhářská star, která spolupracuje se světovými hvězdami showbusinessu, jako jsou Lady Gaga a Madonna, FRANCESCO SCOGNAMIGLIO. Ten přivezl svoji autorskou kolekci podzim/zima 2010/2011. Druhým, neméně významným zástupcem prestižní módy, byl couturier OSMANY LAFFITA. Ten na přehlídce představil kolekci jaro/léto 2011.

Fashion for Kids

Hlavní podstatou akce však není odprezentovat atraktivní kolekce předních zahraničních návrhářských hvězd. Cílem přehlídky je spojit svět módy pro pomoc dobré věci – dětem, které nemohou vyrůstat v rodinném prostředí.

Letos se v rámci přehlídky Fashion for Kids hlavně oslavovalo, a proto si pořadatele zvolili jako heslo večera slovo „Celebration“. Slavily se například druhé narozeniny projektu TERIBEAR a při této příležitosti byla uvedena na trh již šestá limitovaná kolekce TERIBEAR zima 2010. Ta je od 24. 11. 2010 exkluzivně ke koupi v síti hypermarketů Interspar a supermarketů Spar. Výtěžek projektu je poukázán na podporu a rozvoj náhradní rodinné péče, zejména té pěstounské.

Tereza Maxová

Důvod k oslavě má medvídek TERIBEAR nejen kvůli svým druhým narozeninám, ale rovněž i proto, že se rozšířil kruh jeho příznivců o hráče Českomoravského fotbalového svazu – konkrétně 1. ligy a Reprezentace. Hráči se tímto zařadili do „charitativní ligy“ s dalšími známými osobnostmi, které projekt již podpořily v minulosti.

Dalším důvodem k oslavě bylo desetileté výročí projektů Adopce.com, které realizuje NTMd ve spolupráci se společností NESTLÉ. Projekt Adopce.com poskytuje pomocí webové stránky (www.adopce.com), telefonní linky a informační brožury individuálním žadatelům informace o formách a možnostech náhradní rodinné péče. 

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky