Vysoké podpatky = intenzivnější orgasmus

To, že jsou vysoké podpatky přinejmenším vzrušující, je nepochybně pravda. Že by ale deseticentimetrové jehly mohly být svým způsobem zdravé a ještě vedly k intenzivnějšímu orgasmu? Proč ne!

V Itálii přišli na zajímavou věc. Doktorka Maria Cerrutová, která působí jako uroložka ve Veroně, ve svém průzkumu provedeném mezi šedesáti šesti ženami ve věku do padesáti let zjistila, že každodenní pohyb na vysokých podpatcích má na tělo zhruba stejný vliv jako cvik Kegel a může vést k intenzivnějšímu orgasmu!

Co je to cvik Kegel?

Kegel je speciální cvik pojmenovaný podle gynekologa Arnolda Kegela. Může se provádět kdekoliv. Bylo by mylné se domnívat, že je určen pouze ženám. Jeho pozitivní účinky byly pozorovány i u můžu a patří k nim stejně jako u žen vyšší intenzita prožitku orgasmu, nebo regulace potíží s předčasnou ejakulací.

Stahujte správně svaly

Samotný cvik spočívá ve stahování svalů pánevního dna, které je možné si představit jako zadržování močení. Cvik se provádí v několika variantách, pro začátek se doporučuje stáhnout svaly na deset vteřin, a poté je povolit. Cvik by se měl provádět v sériích po deseti třikrát denně.

Stahování na etapy

Variant, jak provádět cvik Kegel, je několik. Mezi náročnější varianty lze zařadit postupné třífázové stahování pánevních svalů. V první fázi je stáhněte po dobu tří sekund, následně stáhněte svaly ještě více a vydržte pět sekund a v poslední fázi se snažte stahovat co nejvíce. Opět na tři fáze svaly povolte a celé cvičení opakujte během dne několikrát.

Vysoké podpatky? Ano!

talská lékařka se netají tím, že patří mezi zastánce bot na vysokých podpatcích. Připouští, že jejich časté nošení může deformovat chodidla, v rozhovoru pro BBC News se ale nechala slyšet, že pozitivní účinky mají podpatky nejen na svaly pánevního dna, ale i na močový měchýř, střeva a v neposlední řadě na dělohu. Sama Cerrutová chtěla najít alespoň jednu výhodu, která by pohyb na vysokých podpatcích ospravedlnila. Podařilo se – chůze na nich nutí zapojovat pánevní svalstvo! Samozřejmě, že není nutné hnát věci do extrémů. Nemusíte se trmácet v botách na dvanácticentimetrových podpatcích, a pak si stěžovat na bolavá záda. Šesticentimetrové podpatky prý k tomuto účelu bohatě postačí.

A jak vysoké podpatky nosíte vy?

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky