Staňte se předplatitelem našich časopisů
mojepredplatne.cz

Vyzkoušejte "takové to domácí cvičení"

Vyzkoušejte "takové to domácí cvičení"
Vyzkoušejte "takové to domácí cvičení"
Zdroj: Thinstock

Pokud se chystáte se sebou "něco udělat" a nemáte jinou možnost, než tak činit v domácím prostředí, víme, jak na to, aby cvičení mělo vůbec smysl.

K tomu, abyste se do domácího cvičení pustili, budete potřebovat jen pár drobností, a někdy ani ty ne.

Co si připravit

Podložku – zkrátka něco, na čem vám bude pohodlně, což může být klasická karimatka, ručník, koberec, ale i speciální cvičicí podložka. Je zbytečné se nechat odvádět od sportovního výkonu myšlenkami na nepohodlí či dokonce bolest.

Pití – nemá snad ani smysl zdůrazňovat, že doplňovat tekutiny je zvláště při sportovním výkonu nutné. Postačí někde postavená sklenice s vodou, ale samozřejmě si také můžete napustit lahev od minerálky. Existují též speciální fitness lahve, které po uzavření netečou a mají dostatečně široké hrdlo, aby se do nich dal vsunout třeba kousek ovoce pro chuť.

Obuv – ano, i u domácího cvičení bude potřeba, abyste cvičili v obutí. A to ne v ledajakém, ale v pevné, zdravotně nezávadné obuvi určené ke cvičení na pevném povrchu. Předejdete tak zbytečným úrazům, které si můžete způsobit, pokud budete cvičit naboso nebo dokonce jen v klouzavých ponožkách.

Sportovní oblečení – stejně jako v případě obuvi, tak i v tomto případě dbejte na to, abyste cvičili v oblečení k tomu určeném. Zpotíte se, budete ležet na zemi… Není přece nutné si zbytečně ničit oblíbené kousky.

Ručník – počítejte s tím, že se zapotíte nebo byste alespoň měli, a tak vám ručník na rychlé otření určitě přijde vhod.

Zátěž – zcela úmyslně neuvádíme činky, jelikož na jejich absenci v domácnosti se spousta lidí vymlouvá a cvičení se tak raději nevěnuje. Pokud se vám opravdu nechce investovat do alespoň základních kusů činek, zkuste využít toho, co takzvaně dům dal. Ideální se jeví velké lahve od pracích gelů, které můžete naplnit vodou nebo také pískem, Písek lze v pytlích umístit i do batohu, který pak bude sloužit třeba k zatížení během dřepování. Batoh můžete naplnit též knihami, pytlíky rýže, cihlami… Do rukou dobře sednou menší lahve od vody, ale klidně i kniha nebo krabice od mléka.

Internet a počítač nebo jiné zařízení, na kterém si pustíte video s tréninkem, pokud jej ovšem nenosíte v hlavě.

Mohlo by vás také zajímat: Buďte už konečně fit!

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky


ZAVŘÍT REKLAMU