Velké dietní menu: jídelníček na celý týden

Po svátečním obžerství, kterému většina z nás na konci prosince podlehla, přicházejí na řadu výčitky a novoroční předsevzetí. Také máte pocit, že musíte hubnout? Máme pro vás pár tipů a jídelníček na celý týden, který dostane vaše zažívání opět do kondice.

Opřete se do hubnutí

I když vaši postavu možná po Vánocích „zdobí“ pár kilo navíc, zapomeňte na drastické diety, které většina žen v lednu drží. Rozhodně se ani nepouštějte do hladovky. Berte to tak, že tělo potřebovalo vypnout od předvánočního stresu. A teď po v novém roce je třeba zase začít dbát na zdravou životosprávu. Začněte detoxikací organismu – zdravým jídlem. Zaměřte se tedy na obměnu jídelníčku, kvalitní potraviny, jezte pravidelně v malých dávkách a nejezte ve spěchu. Odpočívejte, nestresujte se a dostatečně pijte. To je přesně ta cesta, jak se zbavit kil, která nám po svátcích ukázala váha. Navíc je to zdravé a poměrně rychlé. My vám alespoň pro začátek ukážeme, jak by takový dietní a zdravý povánoční jídelníček mohl vypadat.

A teď už ten redukční jídelníček. Doufáme, že vám bude chutnat!

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky