Michell má pravděpodobně nejsledovanější paže na světě. Není tedy divu, že se snaží horlivě udržovat jejich bezchybný tvar. Její osobní trenér nedávno prozradil, jaké cviky Michelle dělá, aby vypadaly pěkně.

Jak cvičí Michell Obama

Cornell McClellan začal první dámu trénovat v roce 1997 ve svém fitness centru v Chicagu. „Paní Michell si velice silně uvědomuje význam zdraví a fitness ve svém životě. Každý trénink končí sérií cviků, které tvarují paže. První spočívá ve zvedání kladky, táhne se horními končetinami směrem dolů. Druhý set cvičí s činkami. Zvedá je z pokrčených rukou před tělem do vzpažení. Oba cviky začínají od lokte a posilují bicepsy i tricepsy. Série opakuje třikrát za sebou“, uvedl Cornell. Paní Obama je na své ruce patřičně hrdá. Nevynechá jedinou příležitost, aby je neukázala v šatech na ramínka.

Jak mít ruce jako Michell Obama? Podívejte se na video!

Zdroj: Youtube

Prezident trénuje šestkrát týdně

Její manžel Barack Obama trénuje šest dní v týdnu. Dvě cvičení zaměřuje na kardio a čtyři na posilování. „Sportem si krásně vyčistím hlavu a zbavuje mě stresu,“ řekl prezident Spojených států.

Zdravý jídelníček je základ

K zdravému životnímu stylu neodmyslitelně patří dobrý jídelníček. Paní Obama se na něj snaží prosadit větší podíl ovoce a zeleniny. „Zdraví, fitness a výživný jídelníček je součástí našeho života. Hlavně kvůli našim dětem se snažíme být důslední a vše poctivě dodržovat. Uvědomujeme si, že jsme pro naše holky vzorem.“

Co říká Michelle Obama o zdravém životním stylu? Podívejte se na video!

Zdroj: Youtube

Kafe.cz zjistilo

Tipy, jak zdravě jíst podle Michelle

  • Vyměňte bublinkové nápoje za neperlivou vodu.
  • Ke každému jídlu přidejte kousek zeleniny nebo ovoce.
  • Vařit domácí jídla a co nejvíce omezit návštěvy rychlého občerstvení.
  • Jíst dostatek proteinů, zaměřit se na maso, vejce, oříšky, semínka a celozrnné potraviny.
  • Omezit sladkosti na minimum.