Na více než třech stovkách výstavních stánků se návštěvníkům budou věnovat špičkoví odborníci poskytující cenné rady a informaceo nabízených přípravcích a metodách. Budou připraveni zodpovědět dotazy, poradit s aplikací i volbou správného přípravku pro klienta i pro vlastní užití, ať již půjde o poradenství k anti-aging metodám, péči o ruce a nohy, regeneraci či alternativním metodám v oboru.

S nastupujícím jarem přicházejí nové trendy v líčení, účesech i módě. Na veletrhu je budou prezentovat přední vizážisté, stylisté i kadeřníci. Návštěvníci uvidí „Rococo“ fotomake-up znamenité Štěpánky Podroužkové, mohou se nechat inspirovat pracemifinálových týmů soutěže „Creative image team“ či semifinálovým tématem „Splash of Color“, vše pod vedením úžasného vizážisty Pavla Bauera. Soutěž bude doplněna módní přehlídkou ve spolupráci s top kadeřnicí Romanou Topinkovou.

Semifinálové téma 12. ročníku soutěže Creative Image Team „Splash of Color“ předestírá myšlenku, že i nejpestrobarevnější obraz je nejdříve čistě bílým plátnem. A přesně takové plátno v podobě ženské tváře bylo inspirací pro kolekci s názvem Splash of Color. Úkolem je vytvořit s pomocí vlastní fantazie svět, který není tvořen zavedenými barevnými pravidly. Každé umělecké dílo je originál. Soutěžící se stává proto tvůrcem, který určuje pravidla. Využít lze celé barevné spektrum a s každým pomyslným „tahem štětcem“ bortit společensky zavedené hranice. Soutěž dokazuje, že neexistuje barevná kombinace, která by neměla svůj smysl, ať už se nachází na jakémkoli živém i neživém plátně. Pro finálové téma si soutěžící připraví modelku „ztracenou ve vlnách“ – Lost in waves.

A jak charakterizovat téma soutěže ve fotomake-upu? Název rokoka je odvozen od výrazu rokaj, což je ornament vzniklý z mušle, plocha různého tvaru s bohatě vytvořenými ornamenty. V době rokoka se oblékaly a líčily nejen dámy. Panstvo si pořizovalo bílé paruky, opravovaly se a zamaskovávaly všechny nedostatky, krášlilo se pihami, až bílou pleti s vykreslenými rty „do srdíčka“. Ženy používaly šněrovačky, honosily se krinolínami vyzdobenými stuhami, krajkami, zlatým a stříbrným vyšíváním, šitými z brokátu, lyonského hedvábí. Vše doplňovaly střevíčky z atlasu, brokátu, hedvábí a sametu na vysokém podpatku zdobené krajkou.

Pánové v době rokoka, pokud chtěli jít s módou, museli nosit úzké kalhoty, bílé punčochy a boty zdobené pentlemi či tepanými sponami. Jejich nejčastěji saténové kabáty, které byly zespodu na okrajích vyztuženy kosticemi, aby odstávaly, měly většinou bílou, světle modrou nebo růžovou barvu. I muži nosili paruku, kterou si dokonce přepudrovávali, a přikrášlovali ji různými lokýnkami a vzadu svazovali stuhou. Z doby rokoka pochází také výraz negližé, který označoval méně formální společenské oblečení, ve kterém dámy přijímaly hosty. Tvořila jej nařasená splývající sukně, volná šněrovačka, tenký plášť přehozený přes ramena a třírohý šátek zakrývající výstřih.

Na veletrhu nebudou chybět další kadeřnické osobnosti jako Honza Špilar, tým Honzy Hlaváčka i Daniela Hejtmánková. Ti posledně jmenovaní brilantně ztvární téma podzimní soutěže napříč kadeřnickým světem „INSPIRACE 2019“. Tým Karlínského kadeřnického učiliště nám hravě přiblíží „RETRO“, k zážitkům bude stejně tak patřit fashion show týmu holešovických oděvních návrhářů na téma „SKILLS“. Líčení, účesy a body painting ve stylu „Mystic Gothic” bude opět plné svěžích nápadů oživujících pro nás tajemné středověké téma. Soutěžit se bude v nail designu (mezinárodní soutěže Nail pro Czech), v salonním nailartu, manikúře, tip-boxech, tzv. nail art-posterech, v prodlužování řas, v prodlužování vlasů i v oděvním designu. Soutěž v prodlužování vlasů bude tentokrát pojata zcela jinak a kromě cen pro vítěze si návštěvníci budou moci sami vyzkoušet svoji zručnost v této disciplíně i přispět darováním vlasů či jinak na nádhernou paruku z pravých dlouhých vlasů těm, pro něž může být momentálně tím nejkrásnějším dárkem.

Více na webu: www.WorldOfBeauty.cz a www.BeautyExpo.cz a Facebooku: www.FaceBook.com/KosmetickyVeletrh