Posilujte zadeček: Kdekoliv!

Hýždě rozhodně nepatří mezi partie, které je snadné zpevnit...

Zařaďte si rozcvičku do pracovního dne

Sama jistě víte, kolik úsilí stojí vytvarovat si pěkné pozadí. Ne vždy se ale podaří vypravit se pravidelně do fit centra. Zvykněte si na to, že posilovat můžete prakticky neustále. Pohyb se tak stane přirozenou součástí vašeho života, a ne jen krátkodobým »nutným zlem«. Dosažení pěkné postavy bude rozhodně snazší, když zjistíte, že stačí každý den zakomponovat do svého programu pár cviků, při kterých se hýždě také zpevňují.

Ráno při čištění zubů

Nohy dejte od sebe na šířku ramen, stáhněte hýždě k sobě a takto zpevněná pokrčte nohy. Ze všech sil se snažte mít půlky zadečku co nejvíc stažené k sobě. Každodenní ranní rituály tak budou užitečné dvojnásobně.

Na toaletě

Zůstaňte na toaletě o něco déle než obvykle. Sklopte záchodové prkýnko a proveďte každou nohou deset výstupů na záchodovou mísu. Pokud není prkýnko na vaší toaletě dostatečně pevné, může posloužit i židle v kuchyni.

Na zastávce

Čekání na autobus nebo metro si zkraťte stahováním zadečku, můžete jej stahovat v krátkých intervalech, dokud nenapočítáte do třiceti a pak jej stáhnout a držet ve stažené poloze. Nemusíte se bát, vaše zadní partie jistě nejsou tak ostře sledované, že by vaše chování bylo někomu nápadné. Za chvíli ale jistě budou – z trochu jiných důvodů.

V kanceláři

Opřete se o stěnu nebo skříň čelem a pomalu zvedejte nohu do zákmitu, dokud nebude s tělem svírat úhel 45 stupňů. Potom pomalu přinožte. Opakujte každou nohou třicetkrát.

Stěna jako opěradlo

Opřete se o stěnu a posaďte se na imaginární židli. Opěradlem je právě stěna, záda musí být opřená po celé jejich délce. Lýtka a stehna svírají pravý úhel, v této poloze vydržte minutu. Jde o náročný cvik, dejte si ale za cíl, že zkusíte zvládnout tři minuty. Přitom můžete projít nějaký materiál, se kterým právě pracujete.

Kdekoliv

Všude tam, kde je to možné, zkuste vynechat výtah a raději vyběhněte do schodů sama. Máte-li štěstí a právě nikdo jiný nejde, zkuste se vždy o jeden schod vrátit zpět a každou nohou vykročte pokaždé dvakrát za sebou, jako byste dělala rychlé výpady.

Další články

čtenářů si právě čte tento článek