Letní hubnutí: Štíhlá do plavek last minute

Letní hubnutí: Štíhlá do plavek

Čas dovolených je tady a vy možná právě stojíte ve svých plavkách před zrcadlem a přemýšlíte, že tu letošní vynecháte. Už nemusíte! Stačí jeden až tři dny a shodíte i dvě kila.

Přes 80 % žen je v šoku, když sama sebe vidí v plavkách. A když se pak má vypravit k moři a podívá se do zrcadla, je z toho celá špatná. Takto přece nemůže ven! Pokud vás trápí dvacetikilová nadváha, za pár dní s ní nic nenaděláte. Ale v případě, že vám postačí shodit dva kilogramy, můžete zkusit některou z následujících diet. Zvládnete je za jeden až tři dny.

Hubnutí v číslech:

  • 22 % žen se denně váží!
  • 83 % žen uvádí, že alespoň jednu dietu někdy drželo.
  • Až 85 % žen není spokojeno se svou postavou.
  • 15 % žen drží prakticky stále dietu.

Kafe.cz říká: 

  • Rychlé diety jsou ideální pro ženy, které netrpí nadváhou, ale potřebují rychle doladit figuru do plavek.

Jednodenní dieta

Nejrychlejší možnost, jak zhubnout do plavek. Pro tělo sice představuje šok a velmi zrychlí metabolismus, ale výsledkem je, že zhubnete až 1,5 kg. Máte-li však zdravotní potíže, pak ji raději nezkoušejte. Zapomeňte na ni také v případě, že nesnášíte banány, protože ty jsou jejím základem. Dieta je zcela jednoduchá - den nejíte, jen vypijete tři porce speciálního koktejlu. K tomu do sebe musíte nalít tři litry čisté vody.
Jak na to: Třikrát denně vypít speciální koktejl. Poslední dávku byste si měla dát v 17 hodin. Koktejl připravíte snadno – všechny ingredience rozmixujete a rozdělíte na tři dávky. Potřebujete k tomu 3 banány, 250 g netučného tvarohu, tři lžíce ovesných vloček, 1 lžičku medu, 1 lžičku rozinek, 1 vejce a 3 lžíce jablečného džusu.

Dvoudenní dieta

Váhový úbytek může být až 2 kg. K tomu vám stačí dva dny, rýže a pár dalších přísad. Je jednoduchá, efektní, a ještě pročistí celé tělo.
Jak na to: K snídani si dejte střední misku rozvařené bílé rýže posypané upraženým sezamem nebo slunečnicovými semínky. K obědu si dopřejte stejné množství doměkka uvařené rýže basmati natural. K té si dopřejte vařenou zeleninu, trochu kvalitní sójové omáčky a tofu. K večeři si připravte jednoduché závitky z rýžového papíru. Ten na chvíli namočíte, do něj naplníte směs na oleji orestovaného bílého zelí a mrkve a dvacet minut vařte v páře. Stačí dva dny a postava bude rázem hezčí.

Třídenní dieta

Nejdelší z rychlých diet, při které můžete shodit až 2 kg. Zapomeňte však na malé porce pětkrát denně. Tato třídenní dieta je založena pouze na třech porcích – snídani, obědu a večeři. Kromě toho byste neměla jíst nic, maximálně kousek nekalorické zeleniny, například ředkvičku či okurku. Důležité je důsledně dbát na pitný režim a vypít minimálně dva, nejlépe však tři litry vody denně.
Jak na to: Ke snídani si dejte kávu nebo čaj bez cukru a mléka, kousek ovoce a tmavého pečiva, nízkotučný mléčný výrobek. To vše mohou doplnit cereálie. K obědu libové kuřecí nebo rybí maso, vejce a tmavé pečivo. K večeři opět libové maso a vařenou zeleninu. Jako dezert si můžete dopřát malý kousek ovoce.

Diskutujte: Co děláte, když rychle potřebujete zhubnout do plavek?

Mohlo by vás zajímat: 5 nejčastějších chyb při hubnutí v létě

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Když slunce škodí aneb vyhrajte nad slunečním ekzémem

Alergie na slunce: Sluneční ekzém

Léto je v plném proudu a s ním i opalování a koupání! Jenže co když vás namísto hnědé pokožky trápí svědivé pupínky v oblasti dekoltu, které na…

Akční letáky