Letní hubnutí: Ovládněte svoje chutě

Také vás často honí mlsná nebo zajídáte nudu, únavu, žízeň, stres či strach? Máme pro vás hned 4 tipy, jak se s takovou chutí poprat.

Myslete s předstihem

Pokud si nejste jistí, že máte opravdu hlad, nebo víte, že ještě nejste úplně hladoví, pak řešte své problémy a pocity dříve, než vás chuť popadne. Zbavte se stresu třeba dvacetiminutovou procházkou (při které vám i krásně vyhládne), lehněte si na 20 minut do postele a odpočívejte, vypijte sklenici vody k zahnání žízně apod. Někdy stačí jen pár minut k tomu, abyste se znovu koncentrovali a na chuť zapomněli.

Kafe.cz říká:

  • V případě, že i potom budete mít dokonce větší hlad, pak si konečně můžete být jisti, že jde o váš apetit a ne řešení jiného problému. Pak už jen doporučujeme – směle do dobrého a zdravého jídla.

Mohlo by vás také zajímat: 6 tipů, jak nepřibrat na dovolené nebo 4 důvody, proč hubnout v létě

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky