Letní hubnutí: Ovládněte svoje chutě

Také vás často honí mlsná nebo zajídáte nudu, únavu, žízeň, stres či strach? Máme pro vás hned 4 tipy, jak se s takovou chutí poprat.

Oskenujte se

Američtí odborníci tvrdí, že v těle existují tři různá místa, na kterých lze určit, zda potřebujete jíst. Zaměřte se na trojici tělo-mysl-srdce. Když se na chvíli zastavíte, můžete v těle cítit třeba napětí, stejně tak v krku a ramenou, což může signalizovat úzkost a stres, ne hlad. V případě mysli si všímejte vlastní produktivity. Pokud klesne a vy namísto práce přemýšlíte, co dávají v televizi, co se děje venku nebo co si dáte večer k večeři, pak pravděpodobně hlad nemáte, ale jste spíše znudění. A přes srdce naslouchejte svým pocitům. Cítíte se unaveni, trápí vás doma špatný vztah, stresuje vás neodkladný termín v práci, pak možná budete chtít svoje úzkosti zajídat. Tuhle tříbodovou kontrolu udělejte vždy předtím, než začnete jíst.

Kafe.cz varuje:

  • Pokud nejste opravdu hladoví, pak začnete jíst, ale neucítíte ten slastný pocit zadostiučinění (protože neřešíte problém s únavou, ale jen zástupnou chuť na něco) a to vás donutí jíst ještě víc a víc.

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky