Letní hubnutí: Ovládněte svoje chutě

Také vás často honí mlsná nebo zajídáte nudu, únavu, žízeň, stres či strach? Máme pro vás hned 4 tipy, jak se s takovou chutí poprat.

Opravdu máte hlad vždycky, když se něčím cpete? Určitě ne. Zato se vám už určitě několikrát stalo, že jste se něčím nadopovali, a pocit uspokojení stejně nepřišel. To je pak hlavní ukazatel toho, že jste nejedli z hladu, ale pouze jste podlehli chuti „na něco dobrého“ (což je samozřejmě nebezpečné pro štíhlou linii). Věnujte pozornost signálům, které vaše tělo vysílá, když má opravdu hlad. Máme pro vás 4 tipy, jak to snadněji poznáte.

Dejte si pauzu

Klíčem k úspěchu je vědomí. Pokud cítíte, že máte hlad nebo vás začne honit mlsná, vždycky se na chvilku zastavte a dejte si pauzu, než do sebe začnete cpát všechny ty dobroty z ledničky. Nastává právě ta chvíle, kdy můžete zjistit, jestli máte opravdu hlad, nebo se jen nudíte. Někteří odborníci pak také tvrdí, že není nutné jíst každé dvě až tři hodiny, jak poslední dobou prezentují média. Spíš je důležitější každé tři hodinky zjistit, jestli nemáte opravdu hlad. Zvláště ve chvíli, kdy jste zaneprázdněni prací.

Kafe.cz varuje:

  • Pozor, ale nechceme tím říct, že je nutné „umírat hlady“, než se najíte. Nechat zajít tělo do bodu, kdy má opravdu velký hlad, je také nebezpečné. Rychle klesá hladina cukru v těle a poté jdou všechny zábrany stranou a člověk má větší tendenci se zbytečně přejídat.

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky