Jogínské a jiné alternativní techniky, jak jednoduše a rychle přivolat kvalitní spánek

Zaručené a hlavně zdravé rady, jak si rychle přivolat spánek. Na prášky i ovce zapomeňte!
Více fotografií k článku:
20 fotografií

Známe to asi všichni… Ležíme, koukáme do stropu a ne a ne zabrat. Přitom bychom tak potřebovali spát a nabírat síly. Čím víc ale na to myslíme, tím víc se nám blahodárný spánek vzdaluje. Toto pravidelně zažívá dokonce každý druhý Čech. Jak to udělat, abychom spali jako miminka? My to víme! A rozhodně vás nepošleme do lékárny pro prášky!

Jak známo, léky na spánek tělu neprospívají a mohou být dokonce i návykové. Existuje ale několik metod, které přivedou ke spánku i notorické nespavce. Vyzkoušejte naše tipy třeba o víkendu, kdy máte na vše přece jen více času. Zjistíte, který postup vyhovuje vám, a můžete si ho v klidu osvojit před nadcházejícím pracovním týdnem. Pak už si jen večer vzpomenete na naše rady a za pár minut si budete užívat hlubokého spánku.

Dospělý člověk by měl naspat asi sedm hodin spánku, ale to je samozřejmě zcela relativní, důležitější je, aby byl spánek kvalitní a přinesl kýžený výsledek, což znamená odpočinek a nabrání nové energie.

Toto video je vlastně osm hodin příjemné relaxační hudby, i ta by vám mohla pomoci usnout.

Líbí se vám Kafe.cz? Čtete rádi naše články? Přidejte se k nám i na Facebooku!

Další články

čtenářů si právě čte tento článek