I vaše menstruace může být zdravá

Menstruace je pro nás obvykle místo fyzické a psychické detoxikace jen obtížným týdnem mezi těmi ostatními v měsíci. Často bolí, je hygienicky náročnější a obvykle nás úplně zastaví v rozletu. Máme pro vás pár zdravých tipů, jak učinit vaši periodu uvolněnější a jak se starat lépe o intimní zóny.

Žena je cyklické stvoření, které moc potřebuje právě tuto cykličnost pochopit a najít v ní smysl. V tomto směru určitě doporučujeme knihu Mirandy Gray Rudý měsíc – jste-li méně alternativní a více realistická, odmyslete si všechno to ezoterično v knize obsažené, je i tak velmi přínosná. Vysvětluje totiž ženám, proč jsou v jistém momentě měsíčního cyklu takové a jindy zase zcela jiné, ovšem nikdy ne lepší ani horší. Pomůže vám například vyrovnat se s tím, že v těhotenství vaše hormony nehrají podle vás a v období šestinedělí a kojení vás dokonce mohou zasáhnout na těch nejcitlivějších místech. Jestliže pochopíte poselství, budete jistě ve svém těle šťastnější a perioda či případné výkyvy nálad a pracovního tempa se pro vás stanou méně obtížné. Kniha rozděluje cyklus na 4 fáze, ve kterých je žena vždy jiná, a přesto stále táž. Více si o knize přečtěte např. ZDE.

Vybírejte dobře produkty pro své intimní zóny!

Velmi dobrým příkladem, proč tak učinit, je jednoduchý test. Krém, intimní gel, případně vlhčený ubrousek, který využíváte k intimní hygieně své či svých dětí, vyzkoušejte v očním okolí. Právě na tomto velmi citlivém místě se pokožka podobá intimním zónám. Bude-li vás tedy dětský vlhčený ubrousek pálit při odličování, vězte, že přesně tenhle pocit zažívá vaše dítě hned několikrát denně; zkuste raději koupit nějaký šetrnější, třeba bez obsahu alkoholu, neparfemovaný apod.

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Cukr

Jak se vyznat v cukrech

Každá hospodyňka ví, že se bez cukru při vaření či pečení neobejde, a to i přes současný trend diet a zdravého životního stylu. Ovšem od sametové…