Dobré důvody, proč cvičit s osobním trenérem

Mít osobního trenéra není pouze výsadou hvězd, je to naopak rozumná investice pro každého, kdo chce na sobě doopravdy efektivně pracovat a hubnout. Pod vedením trenéra Pepy si cvičení na vlastní kůži vyzkoušela editorka Kafe.cz Katka.

Program šitý na míru

Osobní trenér ke každému přistupuje individuálně a je schopen vytvořit cvičební plán přímo na tělo. Dokáže totiž přesně odhalit váš problém a ví, jaké řešení by bylo nejvíce efektivní. To vše s přihlédnutím k vašemu věku, zdravotnímu stavu i fyzické zdatnosti. A netýká se to jen sportování, ale třeba i jídla.

Na prvním setkání se tedy připravte na podrobný výslech o vašich stravovacích návycích, nemocech, fyzické aktivitě, stresových faktorech i třeba počtu naspaných hodin.

Je pravděpodobné, že vás trenér zváží, přeměří obvod vašeho pasu, boků a končetin. V ideálním případě dojde i ke stanovení množství podkožního tuku a procenta aktivní svalové hmoty.

Katka: "Já hubnout naštěstí nepotřebuju, od 18 let vážím stejně a dle svých genetických dispozic a sledování několika generací žen v rodině mi tloušťka chvála Bohu nehrozí. Nicméně je mi přes třicet a aby bylo tělo pevné, potřebuje už holt pomoct. Mám poměrně úzká ramena a těžší spodek, takže cílem cvičení bylo přibrat na svalové hmotě v oblasti zad a ramen. Nohy + hýždě pak "jen" zpevnit.  Pepa mi tedy "naordinoval" zvedání docela těžkých činek (tuším, že jsem jednou nad hlavu zdvihla s jeho pomocí 50 kg) a velkého počtu opakování u různých výpadů a podřepů (které jsem pod jeho dohledem prováděla na vybrační plošině a byla to síla! :-) ).  Po skončení 20 lekcí jsem na své postavě viděla opravdu velmi uspokojivé výsledky. "

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky