Staňte se předplatitelem našich časopisů
mojepredplatne.cz

Buďte zdravá a fit podle Měsíce (Panna)

Měsíc (Luna) ve znamení Panny ovlivňuje břišní svaly, slinivku, tenké i tlusté střevo a trávení. Cokoliv pro dané části těla v těchto dnech uděláme, bude zúročeno.

Lidé s citlivým žaludkem a střevy mohou nyní trpět problémy se zažíváním. Pomůže, když odlehčí své stravě a vyhnou se příliš těžkým a tučným jídlům. 

Velmi se osvědčil cvik speciálně pro trávicí orgány. Ráno před vstáváním si vleže nejprve přitáhněte pravé koleno oběma rukama na hruď a přidržte minutu. Pak totéž zopakujte s levým kolenem a nakonec s oběma najednou. S pomocí tohoto cvičení lze decentně a šetrně napravit případy zácpy, někdy už během několika dnů. Kouzlo spočívá v jemném tlaku, který vyvíjíme na tlusté střevo zprava doleva – což je přirozená cesta strávené potravy.  

Z tohoto předpokladu vychází také dnešní sestava, kterou můžete cvičit kdykoliv, ale ve dnech "Panny" je nejefektivnější. 

Informaci, v jakém znamení se právě nachází Luna najdete na www.mojeastrologie.cz v sekci LUNÁRNÍ KALENDÁŘ

1. pozice – Zkrut v Bojovníkovi I

V této twistové pozici stlačujeme břišní orgány a příznivě ovlivňujeme trávení. 

Cvičení, protažení, Luna

Pokyny:

  • Ze stoje zašlápneme levou nohou vzad a špičku vytočíme šikmo o 45 stupňů.
  • Přední chodidlo je přesně pod kolenem, boky klesáme dolů ve snaze srovnat přední stehno do jedné linie se zemí.
  • Dlaně spojíme před hrudníkem, nadechneme se a s výdechem položíme levý loket za pravé koleno.
  • Vydržíme 5 nádechů a výdechů a provedeme na druhou stranu.

2.pozice – Rotace v pozici židle  

Opět stlačením provádíme tzv. břišní lis.

Cvičení, protažení, Měsíc

Pokyny:

  • Stůjte s chodidly mírně od sebe, přejděte do mírného dřepu
  • Dlaně spojíme před hrudníkem, nadechneme se a s výdechem položíme levý loket za pravé koleno.
  • Vydržíme 5 nádechů a výdechů a provedeme na druhou stranu.

3. pozice - Loďka

Tato pozice patří k nejlepším pozicím pro posilování břicha i břišních orgánů a zapojuje do aktivity i svaly přední strany stehen. Efektivně též protahuje bedra. Zpočátku může být obtížná, ale vytrvalé cvičení přinese dříve či později svůj užitek.  

Cvičení, protažení, Loďka

Pokyny:

  • V sedu s pokrčenýma nohama si opřeme dlaně za bedra, prsty směřují vpřed. Záda jsou rovná, ramena tlačíme dozadu.
  • Zvedneme nohy ze země, v kolenou držíme pravý úhel a přidáme paže.
  • Pro větší obtížnost můžeme nohy natáhnout.

Na závěr:

Když je Luna v Panně, natrhejte si čerstvé kopřivy, dobře je operte a udělejte z nich čaj.
Požívaný po doušcích se nemine účinkem. Báječně čistí krev a přispává k normální funkci u zvětšené slinivky.
 

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky