Staňte se předplatitelem našich časopisů
mojepredplatne.cz

Buďte zdravá a fit podle Měsíce (Lev)

Měsíc (Luna) ve znamení Lva ovlivňuje srdce a krevní oběh. Cokoliv pro dané části těla v těchto dnech uděláme, bude zúročeno.

Pro aktivaci krevního oběhu a posílení srdce je ideální svižná procházka na čerstvém vzduchu každý den. Stačí jen vystoupit z tramvaje o dvě stanice dřív a cestu do práce dojít pěšky. Budete plní energie a tváře vám krásně zrůžoví. Zacvičit si můžete také s námi.

Z tohoto předpokladu vychází také dnešní sestava, kterou můžete cvičit kdykoliv, ale ve dnech "Lvů" je nejefektivnější. 

Informaci, v jakém znamení se právě nachází Luna najdete na www.mojeastrologie.cz v sekci LUNÁRNÍ KALENDÁŘ

1.pozice – Hora

Tato pozice vás vyzývá, abyste se postavili v celé své výšce a zaujali pevný a majestátný postoj opravdové hory. 

Cvičení, protažení, Luna
 

Pokyny:

  • Postavte se, chodidla jsou spojená a váha těla rozložená.
  • Svaly spodního břicha držíme vtažené jako bychom chtěli pupík přitáhnout k páteři.
  • Ramena jsou otevřená a visí volně od uší dolů.
  • Páteř se vytahuje vzhůru za temenem hlavy.
  • Vydržíme 5-10 dechů.

2. pozice – Palma

Tato pozice natahuje celé tělo a aktivuje krevní oběh. Zároveň buduje stabilitu a rozvíjí balanc.

 Cvičení, protažení, Měsíc

Pokyny:

  • V pozici Hory si propleteme prsty na rukou a s nádechem vyneseme dlaně nad hlavu a přetočíme je vzhůru.
  • Vystoupáme na vysoké špičky.
  • Setrváme 5-10 nádechů a výdechů.

Pozor: ramena zůstávají stažená od uší
Usnadnění: pohled fixujeme k pevnému bodu na podložce

3. pozice – Svíčka

V této obrácené pozici aktivuje krevní oběh, dodává energii a tlakem brady na hrudník dochází ke zvýšené cirkulaci v oblasti štítné žlázy. Pozice zároveň přináší úlevu dolním končetinám a je údajně příslibem věčného mládí, kdy vyhlazuje vrásky v obličeji. 

Cvičení, protažení, pozice, svíčka

Pokyny:

  • Lehněte si na záda a pokrčte kolena vzhůru.
  • Ramena stočte dovnitř, lokty posuňte blíž k sobě a podepřete si bedra dlaněmi.
  • Zpevněte břišní svaly a nohama jděte vzhůru do pokrčení.
  • Propněte nejprve jednu nohu, pak druhou a pak obě.

Pozor: váha těla musí spočívat na ramenou nikoliv na krční páteři
Usnadnění: nechejte nohy pouze pokrčené, nepropínejte kolena

Na závěr:

Cvičení provádějte pomalu, v rytmu dechu a v teple. Volte raději jednodušší variantu pozice, k obtížnější se propracujete později.

Během dne popíjejte zelený nebo bílý čaj, působí skvěle na srdce, snižuje „špatný“ cholesterol a zvyšuje ten „dobrý“. Zelený i bílý čaj zalijte vodou ohřátou na 80 stupňů a nechejte 3-5 minul louhovat. Bílý čaj napomáhá navíc hubnutí.
 

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky