Staňte se předplatitelem našich časopisů
mojepredplatne.cz

Buďte zdravá a fit podle Měsíce (Beran)

Měsíc (Luna) ve znamení Berana ovlivňuje hlavu, mozek, obličej a životní sílu. Cokoliv pro dané části těla v těchto dnech uděláme, bude zúročeno.

Netrpělivá energie Berana často způsobuje, že trpíme na bolesti hlavy a migrénu. Příčinou může být třeba to, že dlouhodobě zanedbáváme svoje povinnosti a zrovna nyní chceme vše dohnat. Ono to ale právě teď hned nejde. Nechoďte tedy hlavou proti zdi a vyzkoušejte následující cvičení.

Z tohoto předpokladu vychází také dnešní sestava, kterou můžete cvičit kdykoliv, ale ve dnech "Beranů" je nejefektivnější.

Informaci, v jakém znamení se právě nachází Luna najdete na www.mojeastrologie.cz  v sekci LUNÁRNÍ KALENDÁŘ

1. cvičení - masáž kořene nosu

Pokyny:

  • Uchopte se pravou rukou u kořene nosu a třete a masírujte tuto oblast jemně nebo i trochu intenzivněji, dokud vás to bude bavit.
  • Plynule dýchejte. Mezitím si udělejte přestávku a vyzkoušejte si, jaký účinek má tato technika.

2. cvičení - tahání ušních boltců

Pokyny:

  • Uchopte se palcem a ukazovákem za uši, ne za lalůčky ani nahoře, spíše někde mezi, kde je vám to příjemné.
  • Zatáhněte teď šikmo dozadu, jako byste chtěli uši ještě více otevřít a prodloužit. Síla tahu nehraje roli.
  • V boltcích byste měli po chvíli ucítit příjemné teplo a může se vám dokonce zdát, že lépe slyšíte.

3. pozice – židle

Tato pozice nám připomíná naše spojení se zemí, posiluje nohy i paže, povzbuzuje srdce a bránici. Vždy si předem určete, kolik dechů v pozici setrváte, a pak se snažte své rozhodnutí dodržet – posilujete tak vůli.

svičení, pozice, Luna

Pokyny:

  • Ze stoje s chodidly mírně od sebe, proveďte hluboký dřep a zároveň uveďte záda, hrudník a paže do vzpřímené polohy.
  • Váhu těla přesuňte lehce vzad, kolena nejsou vysunuta příliš daleko před kotníky.
  • Setrvejte ve výdrži minimálně na 10 nádechů a výdechů.

Usnadnění: kolena ohýbejte méně, obzvláště tehdy, máte-li s nimi potíže

4. pozice – Tanečník

Tato půvabná a poměrně obtížná pozice vyžaduje rovnováhu a její praktikování dodává energii.

pozice, cvičení, Luna, Měsíc

Pokyny:

  • Zaujměte stoj, pravou nohu zanožte a pokrčte ji v koleni tak, aby mířila chodidlem vzhůru.
  • Pravou dlaní uchopte vnitřní stranu chodidla.
  • Stojnou nohu narovnejte a zpevněte.
  • S nádechem předpažte levou ruku, s výdechem pak snižte trup a přitáhněte pravé chodidlo vzhůru.
  • Vydržte na několik dechů a pak opakujte na druhou stranu

Usnadnění: pohled fixujte do pevného bodu

Na závěr:

Posaďte se s nohama skříženýma nebo se položte na záda a chvíli relaxujte se zavřenýma očima. Poté si intenzivně zamněte dlaně – jako byste se radovali z dobře uzavřeného obchodu. Třete ruce až se pořádně zahřejí (jsou lehce cítit sírou) a položte si dlaně na tvář přes zavřené oči přičemž prsty se dotýkají místa, kde začínají vlasy. Pohlaďte se po čele, spáncích, tvářích, krku a ramenou. Volně dýchejte nosem.
 

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky