Staňte se předplatitelem našich časopisů
mojepredplatne.cz

Ketodieta, rychlá a chutná redukce hmotnosti!

Zdroj: KetoDiet CZ s.r.o.

Ketogenní dieta je strava s vysokým obsahem tuku a nízkým obsahem sacharidů. Mnoho lidí používá tuto dietu k napomáhání zlepšení stavu zdravotních obtíží

Ketodieta patří bezesporu mezi nejoblíbenější cesty k redukci hmotnosti. Její popularita roste.

Ketonová dieta je strava s vysokým obsahem tuku a nízkým obsahem sacharidů. Při této stravě nahradíte pečivo plné škrobu a sladké cereálie avokádem, máslem a tučným masem.

Mnoho lidí používá tuto dietu k napomáhání zlepšení stavu zdravotních obtíží jako je artritida, cukrovka, nebo chronické záněty.

BMI Kalkulačka, proč ji potřebujeme
Výpočet makroživin, tedy sacharidů, tuků a bílkovin je v ketodietě nesmírně důležitý. Abyste tělo udrželi v ketóze, potřebujete mít stanovený příjem makroživin. BMI kalkulačka, kalkulačka indexu tělesné hmotnosti, slouží ke zjištění, jakou máte nadváhu.

Jak začít?
Základem je zcela jiný způsob stravování, který vyřadí většinu potravin s vysokým obsahem sacharidů a přidání surovin s vysokým obsahem tuků.

Možností, jak začít s ketodietou je více. Samozřejmě, že můžete ketodietu zkusit sami, ale zvláště začátečníkům je doporučováno začít s odborně sestavenými proteinovými jídly. Sortiment keto jídel je pestrý a zahrnuje rozmanitá jídla jako jsou polévky, smoothie, kaše, hlavní jídla, speciální keto pečivo nebo dokonce dezerty. Samozřejmě, pokud je vaření vaší vášní, nemusíte se omezovat jen na keto suroviny, ale můžete je kombinovat s masem, rybami a mořskými plody nebo mléčnými výrobky. Doporučené je jíst zeleninu, která roste nad zemí jako je salát, špenát nebo brokolice. Naopak byste se měli vyhýbat cukrům, bramborům a jiné zelenině, která naopak roste pod zemí, těstovinám, pečivu a ovoci s vysokým obsahem cukrů.

KetoDiet.cz - proteinový chléb KetoDiet.cz - proteinový chléb Zdroj: KetoDiet CZ s.r.o.

Účinky ketogenní diety
Drtivá většina lidí zahajuje keto dietu z důvodu redukce své tělesné hmotnosti. Přechod na metabolický stav přizpůsobený tukům výrazně pomůže při hubnutí a usnadní intuitivní stravování.

Ketodieta vede k výraznějšímu a rychlejšímu hubnutí ve srovnání s dietou s nízkým obsahem tuků. A to jak u zdravých jedinců, tak u osob s onemocněním jako je cukrovka nebo srdeční onemocnění.

Výhody ketózy nejsou pouze pro spalování tuků. Váš mozek potřebuje pro svou funkci mnohem méně ketonových látek než molekul glukózy. Což znamená, že lidé na ketodietě uvádí, že jsou schopni myslet jasněji, mají stabilnější hodnoty energie, méně chuti na sladké potraviny a větší pocit sytosti. Mohou také napomáhat k redukci epilepsie a srdečních onemocnění.

www.ketodiet.cz
 

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky


ZAVŘÍT REKLAMU