Velký horoskop na rok 2015

Co vás v příštím roce čeká a nemine, se dočtete v našem horoskopu! Dočkáte se v novém roce vysněného zaměstnání, potkáte muže svého srdce, přivedete konečně na svět miminko? Na to i mnoho dalšího vám odpoví náš velký horoskop od astrologa Pavla Hanzala.

BERAN

 

Až do poloviny února 2015 si dávejte pozor na to, abyste se nestali obětí podvodu a ani vy sami byste neměli lhát. Březen bude náročným měsícem, jelikož snadno podlehnete ukvapenému a prudkému jednání. Pokud se snažíte zhubnout, tak v druhé dekádě měsíce dubna zpřísněte dietní opatření, jinak poletí ručička na váze rychle nahoru. Od konce června do začátku srpna si hlídejte vztahy s rodinou, neboť právě tady se můžou objevit neshody. Naopak většinu srpna a první dvě třetiny září si užijete, protože budete úspěšní ve společnosti a dokážete se prosadit. Jen pozor na nadměrné překračování konvencí. V prosinci můžete mít problémy s tolerancí a hrozí, že budete mít sklony k hádavosti.

Láska
Zejména na přelomu zimy a jara se zaměřte na to, abyste dokázali partnerovi trpělivě naslouchat a nejednali „na vlastní pěst“. Přílišná sebestřednost by mohla vztah narušit. To samé platí i o závěru roku. Vyváženost rozvíjejte i v letním období, kdy ukážete dvě tváře. První polovina prázdnin včetně úvodu srpna je důležitá pro upevnění rodinných záležitostí, neutíkejte proto z domu a projevujte dostatek lásky a empatie. Po zbytek prázdnin se zaměřte na aktivní dovolenou plnou zábavy. Závěrem roku to chce více mírnosti.

Práce
Klíčovými faktory k tomu, abyste se v roce 2015 dokázali v zaměstnání prosadit, je ochota akceptovat podnikové směrnice a předpisy. Pokud je budete překračovat, tak na začátku jara a také v prosinci hrozí, že o práci přijdete nebo se dostanete do velkých problémů. Dále se ke konci roku zaměřte spíše na sólové projekty, ale nezapomeňte naslouchat radám a názorům kolegů. V létě se snažte nepřenášet problémy z práce domů.

Zdraví
V průběhu roku se několikrát opakuje tendence k úrazům, je proto vhodné, abyste se vyhýbali rizikovým sportům a aktivitám. Zaměřte se na posílení zádového svalstva, jinak se můžou objevit problémy s páteří. Vhodné by také bylo omezit kouření a tučná jídla. 

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky