1/13
Zapomeňte na zázračné diety. Fungují, ale mívají jo-jo efekt. Změnit musíme celkový životní styl.

Zapomeňte na zázračné diety. Fungují, ale mívají jo-jo efekt. Změnit musíme celkový životní styl.

Zdroj: Shutterstock.com

Být aktivní nutně neznamená běhat okolo bloku. Je spousta činností, při kterých se budete hýbat, a bude vás to přitom bavit.

Zdroj: Shutterstock.com

Místo sušenek a chipsů si u televize navykněte chroupat něco zdravého.

Zdroj: Shutterstock.com

Do jídelníčku zařaďte dostatek vlákniny. Ta je obsažená hlavně v celozrnném pečivu, ovesných vločkách, ovoci a zelenině.

Zdroj: Shutterstock.com

Jezte jídla, která vás hodně zasytí, a přesto se po nich netloustne. Příkladem jsou luštěniny.

Zdroj: Shutterstock.com

Máte ráda pálivé? To je dobře, protože chilli papričky urychlují metabolismus, a podporují tak hubnutí.

Zdroj: Shutterstock.com

Správný chod metabolismu ovlivňuje také jód, kterého je v české stravě nedostatek. Jezte losos, makrelu nebo mořské řasy, abyste ho doplnila.

Zdroj: Shutterstock.com

Při jídle nehltejte, jezte pomalu a poctivě žvýkejte.

Zdroj: Shutterstock.com

Spalování tuků urychlí zelený čaj. Navíc jde o cenný antioxidant.

Zdroj: Shutterstock.com

Nechoďte do obchodu hladová! Vždy až po jídle.

Zdroj: Shutterstock.com

Čtěte etikety na potravinách, ať víte, co kupujete. Mnohé přísady vás spolehlivě odradí.

Zdroj: Shutterstock.com

Nač pořád jezdit autem či hromadnou dopravou, když vám ještě slouží nohy. Kdykoli to jde, volte chůzi.

Zdroj: Shutterstock.com

Vědci prokázali souvislost mezi obezitou a nedostatkem spánku. Proto se snažte každou noc naspat doporučených 7-8 hodin.

Zdroj: Shutterstock.com