4/20

Buďte aktivní. Nemusíte být přitom žádná sportovkyně, ve formě vás udrží i pravidelná pěší chůze v přírodě i po městě.

Zdroj: Shutterstock.com

Vzdělávejte se, vyhledávejte nové informace, luštěte křížovky. Pokud mozek zakrní, negativně se to projeví i na vaší vizáži.

Zdroj: Shutterstock.com

Smějte se. Smích je nejlepším lékem proti stresu, jednoho z nejzákeřnějších faktorů předčasného stárnutí.

Zdroj: Shutterstock.com

Proti stresu zabírá i meditace. Najděte si každý den pár minut jen pro sebe a uvolněte mysl.

Proti stresu zabírá i meditace. Najděte si každý den pár minut jen pro sebe a uvolněte mysl.

Zdroj: Shutterstock.com

Najděte si čas na záliby, které vám přinášejí radost a odlehčí na duši.

Zdroj: Shutterstock.com

Vyhýbejte se negativním lidem. Nenechte si vysávat energii jejich škarohlídstvím a jedovatými poznámkami.

Zdroj: Shutterstock.com

Při výběru oblečení nehleďte na svůj věk ani na módní trendy. Noste to, v čem se cítíte dobře a co vám sluší.

Zdroj: Shutterstock.com

Vyhněte se účesům, které ve vašem věku nosila vaše maminka. Promluvte si se svou kadeřnicí a najděte si šik styl, se kterým omládnete.

Zdroj: Shutterstock.com

Líčení by mělo především chránit pleť a nechat vyniknout vaši přirozenou krásu. Neprodyšné vrstvy make-upu pokožku naopak ničí. A večer se nezapomínejte důkladně odličovat!

Zdroj: Shutterstock.com

Znáte pojem obličejová jóga? Procvičování mimických svalů oddálí tvorbu vrásek.

Zdroj: Shutterstock.com

Dostatečný spánek je důležitý pro regeneraci organismu a pokud si chcete udržet mladistvý vzhled po dlouhá léta, neměla byste ho zanedbávat.

Zdroj: Shutterstock.com

Nevyhýbejte se zdravým tukům, vaší pokožce dodají lesk a pružnost.

Zdroj: Shutterstock.com

Vitamín E je v kosmetickém průmyslu známý jako zázračný bojovník proti stárnutí. Dopřejte si ho v přírodní formě.

Zdroj: Shutterstock.com

Do jídelníčku zařaďte ryby a mořské plody. Obsahují zinek, který má příznivý vliv na kvalitu kůže a vlasů

Zdroj: Shutterstock.com

Pro zdravou kůži, nehty a vlasy jsou zapotřebí také vitamíny skupiny B. Najdete je v obilovinách, kvasnicích, luštěninách, vejcích i sýrech.

Zdroj: Shutterstock.com

Asi vám nemusíme říkat, že krásu i zdraví nejlépe uchovává konzumace čerstvého ovoce a zeleniny.

Zdroj: Shutterstock.com

V jogurtu, acidofilním mléku, kefíru a kysaném zelí se nacházejí prospěšné živé bakterie, které posilují imunitu, podporují funkci střev, a zlepšují tím i kvalitu pokožky.

Zdroj: Shutterstock.com

Pitný režim je důležitý v každém věku. Můžete si na obličej nanášet kilogramy hydratačních krémů, ale když nedodáte pokožce vláhu zevnitř, budete pomalu "sesychat".

Zdroj: Shutterstock.com

Chraňte se před sluncem. Sluneční záření nám přidává vrásky a způsobuje vznik hnědých skvrn.

Zdroj: Shutterstock.com

Ananasový džus je nejenom zdravý na pití, ale můžete jím také vybělit stařecké skvrny. Namočte do něj vatový tamponek a postižená místa jím jemně masírujte.

Zdroj: Shutterstock.com