3/10

Toto je samozřejmě jen názorná ukázka, nicméně při zatínání by měly svaly dělat podobný pohyb.

Zdroj: Youtube.com

Svaly, které chceme trénovat, může představovat šátek.

Zdroj: Youtube.com

Pánevní dno si můžeme představit jako misku.

Pánevní dno si můžeme představit jako misku.

Zdroj: Youtube.com

Snažte se, aby při stahování byly vaše stehna úplně uvolněná.

Zdroj: Youtube.com

Samozřejmě se ale můžete podložit také knihou či pevně srolovaným ručníkem.

Zdroj: Youtube.com

Abyste byly zcela ve zrelaxované poloze, podložte se speciálním blokem.

Zdroj: Youtube.com

Mula Bandha: Nejúčinnější jogínské cvičení na zpevnění pánevního dna

Zdroj: Youtube.com

Nejdůležitější je přijít na to, jak stáhnout právě jen svaly pánevního dna.

Zdroj: Youtube.com

Naučte se ovládat své pánevní dno a automaticky se vám narovnají záda a zvýší sebevědomí!

Zdroj: Youtube.com

Mula Bandha je nejúčinnější jogínské cvičení na zpevnění pánevního dna.

Zdroj: Youtube.com