1/10
Toto je samozřejmě jen názorná ukázka, nicméně při zatínání by měly svaly dělat podobný pohyb.

Toto je samozřejmě jen názorná ukázka, nicméně při zatínání by měly svaly dělat podobný pohyb.

Zdroj: Youtube.com

Svaly, které chceme trénovat, může představovat šátek.

Zdroj: Youtube.com

Pánevní dno si můžeme představit jako misku.

Zdroj: Youtube.com

Snažte se, aby při stahování byly vaše stehna úplně uvolněná.

Zdroj: Youtube.com

Samozřejmě se ale můžete podložit také knihou či pevně srolovaným ručníkem.

Zdroj: Youtube.com

Abyste byly zcela ve zrelaxované poloze, podložte se speciálním blokem.

Zdroj: Youtube.com

Mula Bandha: Nejúčinnější jogínské cvičení na zpevnění pánevního dna

Zdroj: Youtube.com

Nejdůležitější je přijít na to, jak stáhnout právě jen svaly pánevního dna.

Zdroj: Youtube.com

Naučte se ovládat své pánevní dno a automaticky se vám narovnají záda a zvýší sebevědomí!

Zdroj: Youtube.com

Mula Bandha je nejúčinnější jogínské cvičení na zpevnění pánevního dna.

Zdroj: Youtube.com