„Kupte si jedinečný, nejdokonalejší, neopakovatelný, nenahraditelný, úžasný, nejpříjemnější, nejoriginálnější, nejmodernější, skvělý, nejstylovější, nejsofistikovanější…“ a dosaďte si téměř každý výrobek, který vás napadne.

Silný hlas i argumenty

Začátky reklamy mají kořeny na úsvitu lidstva a souvisejí s rozvojem obchodu. Nejstarší nosič reklamního sdělení je lidský hlas.

Henry Ford, gigant automobilového průmyslu, téměř před 100 lety pravil: „Kdybych měl do podnikání jen dva dolary, jeden bych dal na reklamu.“ Uvědomoval si, že dobrá reklama je jeden ze základních kamenů úspěchu.

Také proto nás její nejrůznější formy oslovují ze sdělovacích prostředků, filmů, internetu, mobilů, schránek, zdí, billboardů, dopravních prostředků…

A tenhle znáte? Za americkým prezidentem přiběhne jeho tajemník: „Právě jsme se dozvěděli, že Rusové natřeli měsíc načerveno!“ „No to je skvělé! A my teď na něj bíle napíšeme Coca-Cola!“

Reklama je všude a bude všude. Je nesmrtelná jako teta Závist ze známé pohádky. Teď ji jen trochu přidusí současná celosvětová finanční krize.