Opakovat teď otázku ale nemělo smysl, odpověď by zněla stejně. Mezitím totiž Ivana obdržela od osudu hned několik dalších „bonusů“.

V poslední době jste točila podle scénářů dvou výrazných autorek: sitcom O mé rodině a jiných mrtvolách Haliny Pawlowské a film Perfect Days Alice Nellis. Vnímáte nějaké rozdíly mezi ženským a mužským uměleckým rukopisem?

Ne, umění dělím jenom na dobré a špatné, respektive subjektivněji řečeno na to, které mě osloví a které neosloví. Je mi při tom úplně jedno, co má autor mezi nohama. Důležité přece je, jestli souzní s mou duší, nejde tu o fyzično. Takže ani scénáře nehodnotím podle pohlaví lidí, kteří jsou pod nimi podepsaní.

O inscenaci pražského Divadla Na zábradlí, která je předlohou snímku Perfect Days, se přitom často mluvilo jako o ženském představení.