Nejvýstižněji trendy roku charakterizují „Největší skokani“, tj. dotazy, o které se v průběhu roku nejvíce zvýšil zájem ve srovnání s loňským rokem.
Největší skokani 2010
- Facebook přihlášení
- Kuky se vrací
- iPad
- komunální volby 2010
- Shakes a Fidget
- Zelene imperium
- Dobyvatel
- Okresní přebor
- Nokia
- Vancouver 2010
Nejhledanější české celebrity 2010
- Vladimír Dlouhý
- Aneta Langerová
- Leoš Mareš
- Zdeněk Izer
- Šárka Vaňková
- Šárka Záhrobská
- Pavel Liška
- Saša Rašilov
- Jan Dolanský
- Tomáš Holý
KAFE.cz zjistilo
- Mezi celosvětovými celebritami letos zazářil teenagerský zpěvák Justin Bieber, který na YouTube porazil i takovou hvězdu, jakou je Lady Gaga a byl největším skokanem roku i ve vyhledávání Google. Čtvrtým místem se může pochlubit hvězda české reklamy mobilního operátora - Chuck Norris.
- Mezi českými celebritami byl největší zájem o Vladimíra Dlouhého. Uživatelé vyhledávali i informace o superstar Anetě Langerové a nejznámějším českém moderátorovi Leoši Marešovi.
- Z kategorie dotazů s „jak“ je vidět, že muži často hledají návody, jak uspět u žen. Celkový vítěz kategorie „jak okouzlit francouzsku“ byl nejspíše inspirován první českou TV reklamou Googlu „Láska z Paříže“. Letošní volební rok se odrazil i na zájmu o to „jak volit“. Zmírnění ekonomické krize rozproudilo vyhledávání „jak investovat“. Lidé se také zajímali o to, jak se zdokonalovat: jak se učit nebo přestat kouřit.