Dokonalá postava vévodkyně Meghan: Za perfektním tělem stojí jednoduchá technika

Meghan Markle
Meghan Markle
Zdroj: Profimedia.cz
Meghan Markle

Vévodkyně Meghan Markle (39) si již dlouhá léta udržuje skvělou figuru, na čemž se s téměř stoprocentní jistotou podepsala i její matka, která pracuje jako cvičitelka jógy. Zdravý životní styl byl pro Meghan vždy důležitý a nejedna její obdivovatelka alespoň jednou přemýšlela, jakým cvikům Meghan vlastně vděčí za svou dokonalou postavu.

Cvičení se Meghan Markle věnuje od dětství, je pro ni tak téměř nemožné vypadnout ze hry. Její vášeň k fitness neutlumilo ani šílenství okolo královské svatby či těhotenství a následně výchova malého Archieho. 

„Pro Meghan je cvičení rozhodně velkou prioritou, velmi se soustředí a dbá na své zdraví,” řekl její bývalý trenér Craig McNamee pro magazín Women’s Health. „Když vyrazí do fitness centra, okamžitě se pouští do nejrůznějších cviků a rozhodně si to užívá,” dodal ještě.

Skvělá kondice


Sebastian Lagree, trenér celebrit jako Jennifer Aniston či Nikole Kidman, se rovněž rozpovídal o Meghanině lásce k formě cvičení zvané megaformer, což je technika podobná Pilates, která však zároveň obsahuje kardiocvičení.

„Důvodem, proč patří cvičení megaformer k Meghanině oblíbeným, je jeho účinnost. Díky němu lze dosáhnout výsledků ve velmi krátkém čase a zároveň je cvičení bezpečné. Navíc ho dokáže provádět opravdu každý, ať už je mu čtrnáct let nebo devadesát čtyři,” nechal se Sebastian slyšet v rozhovoru pro Us Weekly. 

„Meghan je někdo, kdo má velmi vybalancovaný styl života. Pravděpodobně se velmi dobře stravuje a je někým, kdo o sebe opravdu dbá. Což je velmi dobře vidět na její postavě,” pokračoval Sebastian v interview pro Us Weekly.

Cvičení i strava

Za dokonalou postavou pochopitelně nestojí jen cvičení. Magazínu Best Health se Meghan svěřila, že se přes týden snaží stravovat pouze vegansky. O víkendech si pak, co se týče její diety, dovolí sáhnout o po méně zdravých jídlech. 

Meghanino cvičení trvá dohromady 45 minut. Začíná se pětiminutovým zahříváním těla, následuje pět minut dynamického protahování, poté třicetiminutové cvičení a posledních pět minut patří opět protahování. „Toto cvičení je vhodné jak pro celebrity, tak pro běžné návštěvníky fitness center. Soustředí se na správné partie těla,” řekl Craig McNamee.

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky