Show Robin Hood: Cesta ke slávě? Spíš propadák!

Zdroj: Profimedia.cz

Bezmála dva měsíce běží v televizi pořad Robin Hood – Cesta ke slávě. Show, v níž se hledá nová pěvecká hvězda, měla být velkým diváckým trhákem. Bohužel, cesta k televizní slávě se tvůrcům zatím moc nedaří...

Jsem blondýna a dělám v bulváru. Denně klopýtám na jehlách do redakce, abych se smečkou dalších krvelačných šmejdů vymyslela novou boudu na naše celebrity. Dnes si řekneme pár slov k show Robin Hood.

Obdoba SuperStar: Ano, nebo ne?

Na počátku měla tato show velké ambice. „Nejsme obdoba SuperStar, jsme lepší,“ hlásali její tvůrci. Nebyla to bohužel pravda – jediný podstatný rozdíl mezi oběma pořady je v tom, že SuperStar hledá popovou hvězdu, která se pak musí prosadit sama, a Robin Hood představitele hlavních (následně možná i vedlejších) rolí pro konkrétní, stejnojmenný muzikál. Vše ostatní probíhá více méně stejně, byť Robin Hood má poněkud chudší výpravu, což je znát hlavně na finálových kolech. Jedno je ale jisté, Robin Hood je ve srovnání se SuperStar divácký propadák. Ve velmi atraktivním čase (neděle od 20.00) se na něj dívá něco málo přes 300 tisíc diváků, v případě Česko hledá SuperStar šlo o miliony.

Robin Hood

3 (možné) důvody nezájmu

1. Zaměření na jeden žánr: SuperStar nabízí nové popové hvězdy, jejichž fotky alespoň nějakou dobu visí v teenagerovských pokojíčcích. Robin Hood hledá spíš profíka, který zmákne hlavní roli v muzikálu. To je pro mládež, jíž má být Hood patrně hlavně určen, příliš jednostranné zaměření.
2. Slabí moderátoři: Show moderují Martina Kociánová a Petr Vondráček. Bohužel, Kociánová nebyla šťastná volba. Je znát, že tato jinak příjemná dáma moderovala dlouhá léta televizní zpravodajství, ale se zábavnou show nemá zkušenosti. Působí příliš akademicky, spontánnost a uvolněnost, kterou zábavný pořad potřebuje, jí chybí. Tradičně dobrý Vondráček to nezachrání!
3. Přesycenost diváků: Diváci jsou možná přesyceni pěveckými soutěžemi, které jsou „na jedno kopyto“. Mladí si na nedělní večer najdou jinou zábavu a ti starší se raději podívají na detektivku než na bandu děcek toužících po slávě.

Přijde změna?

Je tedy dost možné, že se brzy Robin Hood přesune z hlavního vysílacího času do nějaké méně atraktivní zóny. S nízkou sledovaností totiž televizi klesají i příjmy z reklamy, a to si dneska nemůže nikdo dovolit. A co vy, sledujete pořad Robin Hood – Cesta ke slávě? A jak se vám líbí? 

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky