Staňte se předplatitelem našich časopisů
mojepredplatne.cz

Přemek Forejt pohoršil fanoušky: Za spolupráci s McDonald’s sklidil kritiku

Přemek Forejt
Přemek Forejt
Zdroj: Profimedia
Přemek Forejt

Uznávaný šéfkuchař Přemek Forejt, který provozuje vlastní zážitkovou restauraci Entrée a zároveň působí jako jeden z přísných porotců v kuchařské soutěži MasterChef Česko, navázal dost nečekanou spolupráci. Spojil se totiž se známým prodejcem rychlého občerstvení McDonald’s, ve kterém se ujme pozice kontrolora kvality. Fanoušci z toho ale zrovna dvakrát do stropu neskáčou. 

Přemek Forejt v současné době patří k jedněm z nejlepších kuchařů v Česku. Každý pokrm, který vymyslí, je neuvěřitelně originální, chutný a nesmírně zajímavý. I proto se jeho olomoucké zážitkové restauraci Entrée tolik daří. Nejvíce se ale Forejt zapsal do povědomí veřejnosti svým působením v kuchařské show MasterChef Česko, kde společně s Radkem Kašpárkem a Janem Punčochářem vystupuje jako přísný porotce.

Na televizních obrazovkách si Přemek Forejt získal mnoho fanoušků, kteří na sociálních sítích sledují každý jeho krok. Otázkou nyní je, jestli ale se svou nejnovější spoluprací nešlápl vedl. Když totiž Forejt oznámil, že se spojil se společností McDonald’s, fanoušci neskrývali zklamání. 

Kontrolor kvality

„Od drzé otázky ke spolupráci!” stojí v úvodu nejnovějšího příspěvku Přemka Forejta. „Chtěl jsem se s vámi podělit o něco důležitého a hodně nečekaného. Nedávno jsem pro vás mapoval nejlepší snídaně v Olomouci. Udělal jsem si i zastávku v McDonald’s, protože jsem chtěl zjistit, proč jsou ty jejich hranolky tak dobrý. Tak jsme se chvilku vzájemně pošťuchovali, až přišla challenge, ať jdu omrknout nejen zákulisí přípravy hranolek, ale všechny jejich výrobní procesy. A tak jsem se z ničeho nic stal kontrolorem kvality pro Mekáč,” popisuje známý šéfkuchař, jak se k nejnovější spolupráci dostal. 

Zklamání fanoušků

I když to Přemek Forejt jistě myslel dobře a chtěl lidem ukázat, co se děje v zákulisí jednoho z nejoblíbenějších fastfoodových řetězců vůbec, reakce na jeho nejnovější spolupráci jsou spíše negativní. „Zřejmě nabídka, která se nedala odmítnout,” napsala ironicky jedna z fanynek a ke svému komentáři přidala také emoji palce dolu. „Jak hluboko lze klesnout?” přidala se další. „Tak tohle je vážně smutné, asi holt nasypali víc než dost. Celá léta propaguješ, ať lidi jí kvalitně, v dobrých restauracích a z dobrých surovin, abys pak propagoval Mekáč a fastfood,” napsal rozhořčený fanoušek. Je zkrátka vidět, že známý šéfkuchař novou spoluprací dojem na moc lidí neudělal. 

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Akční letáky