I když některým sledujícím leží v žaludku, Pagáčová si z toho většinou těžkou hlavu nedělá. Jakmile se do ní ale nedávno hejtři pustili kvůli obyčejné fotce s přidaným filtrem, už to tak nemohla nechat, a rozhodla se proti nespravedlivým komentářům bránit.

Lidé jsou frustrovaní a nešťastní

"Mohla jsem to přejít a nepitvat se v tom, ale tentokrát mi to nějak nedalo. Přijde mi, že jsou lidi vlivem pandemie teď hodně frustrovaný, naštvaný, nešťastný. Navíc nikdo neví, jak se situace bude vyvíjet, jestli se na podzim zase nezhorší a to má, podle mě, obrovský dopad na lidskou psychiku," svěřila se Patricie v rozhovoru pro web eXtra.cz.

Pagáčová tak připomněla nedávnou kauzu, kdy si od kamarádky nechala upravit snímek pomocí speciálního filtru. Herečka se pak celkem nepochopitelně stala terčem kritiky za to, jak na fotce vypadá.

Hlavním problémem podle Patricie je to, že lidé rádi zaměňují kritiku za svůj názor. "To, že někomu napíšu pod fotku ´nesluší ti to´, ´vypadáš divně´, ´vypadáš staře´, ´ty jsi nějak přibrala, ne?´, není kritika, ale sdělení vlastního subjektivního názoru nebo dojmu a já upřímně vůbec nechápu, proč bychom to měli mlčky přijímat. Proč bych si měla od někoho úplně cizího nechat tohle líbit?" pokračovala Pagáčová, která i letos zasedla v porotě oblíbené pěvecké soutěže SuperStar.

Patricie se setkává i s tím, že když už na nemístné poznámky jakkoli zareaguje, sledující ji okamžitě považují za arogantního člověka, který nesnese kritiku. "Ale přece když někoho potkáte na ulici, tak mu taky neřeknete ´Jéžiš paní, vám to ale vůbec nesluší´. Přece není nutný vyjadřovat se na sociálních sítích ke všemu, co na mě vyskočí. To by pak člověk celej den nedělal nic jinýho," myslí si herečka, kterou nejvíce proslavil seriál Ulice.

S kolegy to někdy probíráme

Přestože Pagáčová hejtrům ani nechce věnovat svůj čas, občas se neubrání tomu, aby o nepříjemných zkušenostech nemluvila i se svými parťáky. "Nejsme stroje, máme city, takže se nás logicky hejty více či méně dotýkají a občas to s některými kolegy probíráme," připouští Patricie. Ta se jinak s drsnými komentáři nejlépe vyrovánává typicky ženským způsobem.

"Postěžuju si manželovi, mamince, kámoškám, čímž to ze sebe dostanu a je mi hned líp," přibližuje herečka svoji metodu, jak nevnímat agresivní poznámky. A jestliže si někdo na sympatickou herečku chce pořád vylévat svou zlost, jednoduše od Pagáčové dostane stopku. "Často hejtry i blokuju. Pokud je někdo na první dobrou fakt zlej nebo už je to někdo, koho si pamatuju, že už někdy útočil, tak prostě blokuju. Od toho tam ta funkce koneckonců je," vysvětluje Patricie.

Herečce sice z nepříjemných poznámek sledujících nebylo nikdy přímo do breku, už několikrát ji ale napadlo, jestli má tohle vůbec zapotřebí. "Ale na druhou stranu mě ten Instagram baví, mám tam obrovskou podporu fanoušků a to je něco, o co bych kvůli pár křiklounům opravdu nechtěla přijít. Ono to s těmi hejty totiž není tak hrozný, jen jsou zkrátka víc vidět a slyšet," uzavírá novopečená maminka.

Na nic si nehraje a klidně si ze sebe udělá legraci. Přesto se čas od času objevují kritici, kterým herečka zvedá mandle.