Andílek z Mamma Mia! Za lesbické scény se před tátou stydím

Zdroj:

Od té doby, kdy Amanda Seyfriedová (24) zazářila v muzikálu Mamma Mia!, se jí změnil život od základů. Takřka neznámá herečka se rázem katapultovala do hollywoodských výšin.

„Když zpívá, poulí oči, jako by jí měly každou chvilku vypadnout z důlků,“ napsal jeden z kritiků na filmový hit Mamma Mia!, který před dvěma lety vyprodával kina všude po světě.

Amanda Seyfriedová umí rozehrát či rozezpívat svůj milostný part velmi vroucně a přesvědčivě, koneckonců hitů skupiny ABBA se zhostila skvěle, i když si z napjatého výrazu jejích velkých očí občas někdo vystřelil.

V šestnácti pak naskočila do jednoho z nekonečných seriálů a později do divadelních muzikálů na Broadwayi. Tady také studovala pod vedením zkušených pedagogů tři roky operní zpěv. Muzikály jsou pro ni stále srdeční záležitostí (k jejím nejoblíbenějším patří Miserables a Cats).

Značnou publicitu Amandě zajistila v roce 2004 vedlejší role ve snímku Protivný sprostý holky, kdy se skamarádila s Lindsay Lohanovou. „Ovšem mou nejvěrnější kamarádkou byla odjakživa maminka. Nejprve mě hlídala, abych neprovedla nějakou hloupost, nyní na mě dohlíží coby moje sekretářka,“ podotýká.

Obstarává hlavně veškerou korespondenci s fanoušky, dbá, aby slavná dcera odpověděla na každičký dopis či mail. Mladí lidé se jí mnohdy svěřují s neskutečnými příběhy, a nejen proto maminka vštěpuje Amandě do hlavy, že nikdy nesmí zklamat jejich důvěru.

Zato s tátou by možná mohla mít problém. Důvodem mohou být její dva filmy, Chloe a Bacha, kouše. V obou se totiž Amanda ukazuje tak, jak žádný otec dceru rád nevidí. Nahá a v intimních chvílích, navíc se ženou (viz rámeček Velký rozjezd). „Před tátou bych se styděla, nechci, aby Chloe někdy viděl," přiznala.

Další články

čtenářů si právě čte tento článek


Jak Filip Renč dojel na svou lež

Kázal vodu, pil víno. Lež má krátké nohy. A na každého jednou dojde. Všechna tato přísloví platí na nedávnou nehodu režiséra Filipa Renče (45).

Akční letáky